Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

کشف 93 قبر بی نام و نشان در مدرسه ای متروکه در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان The Williams Lake First Nation (WLFN) به تازگی نتایج تحقیقات خود را در مورد مدرسه مسکونی سنت جوزف آشکار کرد.

تا کنون 93 قبر بی نام و نشان کشف شده است که به احتمال زیاد به این پرونده مرتبط بوده و با عنوان “بازتاب” شناخته می شوند. استفاده از این واژه، به نوع نتیجه ای اشاره دارد که فناوری مورد استفاده در این تحقیقات به دست  می آورد. اما همچنان باید اقدامات بیشتری برای تایید وجود بقایای انسانی در منطقه انجام شود.

در انجام این تحقیقات، از مجموعه ای از فناوری ها، از جمله رادار نفوذ زمینی استفاده شده است که در گذشته نیز برای ردیابی بیش از 200 قبر بدون علامت دیگر در مدرسه متروکه Kamloops استفاده شده بود.

ویلی سلرز، رئیس شورای WLFN به همراه اعضای شورای خود نتایج تحقیقات خود را با انظار عمومی به اشتراک گذاشتند.

مدرسه مسکونی سنت جوزف در سال 1867 میلادی تأسیس شده و تا سال 1981 فعال بوده است. این مدرسه تا قبل از اقدام دولت فدرال مبنی بر اداره آن در سال 1969 ، توسط کلیسای کاتولیک روم اداره می شد.

سلرز گفت: «ما می دانیم که این موضوع، بسیار چالش برانگیز است؛ اما به عقیده ما، داستان حقیقی آنچه در سنت جوزف اتفاق افتاد «عمداً مبهم نگه داشته شده است».

سلرز از آزار بیشماری که در این مؤسسه رخ داده است از جمله خشونت فیزیکی و تجاوز جنسی گفت و افزود: تا زمانی که حقیقت به طور کامل آشکار نشده است، نمی توان اقدامی متناسب با ابعاد این فاجعه انجام داد.

 

این پروژه در ادامه کشفیات قبلی محققان در Kamloops انجام شده و نه ماه به طول انجامیده است. تاکنون تنها 14 هکتار از حدود 480 هکتار زمین منطقه بررسی شده است و به همین دلیل همانطور که سلرز نیز به طور مستمر بر آن تاکید داشت، نتایج به دست آمده و ارائه شده، تنها نتایج اولیه تحقیقاتشان است.

 

از 93 گور بی نشان و یا انعکاس کشف شده، 50 مورد مربوط به یک گورستان تاریخی بود که در این زمین وجود داشت.

(1-866-925-4419) شماره تلفنی 24 ساعته برای افرادی است که مایل به اشتراک تجارب خود از حضور در مدارس مسکونی هند بوده و می خواهند از درد، پریشانی و ناراحتی های خود در این باره بگویند. اطلاعات بیشتر را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

 

منبع: dailyhive.com