Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

بهترین کافه و رستوران‌های Chinook Centre

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مرکز خرید Chinook Centre علاوه بر فروشگاه‌های گوناگون تعداد زیادی کافه و رستوران هم دارد. بنابراین می‌توان هنگام خرید از غذاهای خوشمزه هم لذت برد. از طرفی تنوع و پراکندگی این غذاخوری‌ها کار را برای انتخاب بسیار سخت می‌کند.

در ادامه برخی از بهترین کافه‌ها و رستوران‌های Chinook Centre معرفی شده‌اند.

A-Ok Café

این کافه کوچک در فروشگاه Aritzia واقع شده و می‌توان هنگام خرید پوشاک برخی از بهترین اسپرسوها را در آن نوشید. منو A-Ok پر از چای، نوشیدنی‌های سرد و گرم و شیرینی‌ است.

اینستاگرام

Bazille Nordstorm

این رستوران برخی از بهترین‌ غذاهای ایتالیایی را ارائه می‌دهد. منو ارزان و متنوع آن‌ها شامل بوراتا، تاکو سیلانترو، انواع ساندویچ و پیتزاست. پیتزا تنوری Bazille بسیار لذیذ بوده و می‌توان تجربه‌ای جذاب را در فضای آرام و دلنشین رستوران رقم زد.

اینستاگرام

Hoopla Donuts

دونات‌های Hoopla توسط تیم Phil and Sebastian Coffee Roaster تهیه شده و جزو بهترین‌های شهر هستند. این فروشگاه هشت شعبه در کلگری دارد و Chinook Centre صاحب یکی از آنهاست. شما می‌توانید دونات rhubarb Crumble، Boston cream یا گیاهی خود را بخرید و حین گشت‌وگذار در مرکز خرید میل کنید.

اینستاگرام

Double Zero Pizza

این پیتزافروشی معرکه معبد عاشقان ایتالیاست. پیش‌غذاها، وعده‌های گیاهی و دسرهای متنوع را می‌توان در منو رستوران پیدا کرد اما بدون شک پیتزا، پاستا و لازانیای ده لایه بهترین‌ گزینه‌ها هستند. پیتزا مورتادلا با ماسکارپونه، پسته و ریحان یکی از 13 نوع پیتزا رستوران است.

اینستاگرام

WOW Bakery

اگر هنگام خرید هوس کیک و شیرینی کردید به WOW Bakery بروید. منو آن‌ها پر از دسرهای الهام‌گرفته از شیرینی‌های کره‌ای، ژاپنی و فرانسوی است. این شیرینی‌فروشی سه شعبه در کلگری دارد و دستر ژاپنی Mochi را شدیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم!

اینستاگرام

Globefish Japanese Bistro

این غذاخوری جزو بهترین بارهای ‎Izakaya در کلگری است. منو آن‌ها عالی بوده و می‌توان انواع پیش‌غذا، رامن، نودل و سوشی را سفارش داد. ازجمله بهترین غذاهای Globefish سوشی سالمون، تن و Prawn است.

اینستاگرام

Hula

این رستوران در فود‌کورت مجموعه واقع شده و فضایی بسیار دلنشین دارد. در Hula مشتریان خودشان غذاها را تهیه می‌کنند و می‌توان حال و هوای هاوایی را در دکوراسیون و منو احساس کرد. حتما Wai Tai را بعنوان نوشیدنی همراه غذا سفارش دهید.

اینستاگرام

Buffo

انواع کوکتل‌، شراب و پیتزاهای خوشمزه در این رستوران ایتالیایی فروشگاه Sak عرضه می‌شوند. این بار بزرگ با وسعت 5,000 فوت مربع انواع غذاها ازجمله چیکن پارمژان و پیتزاها را در منو خود دارد.

اینستاگرام

The Alley

کافه تایوانی The Alley با داشتن شعبه‌های متعدد در سراسر دنیا بخاطر نوشیدنی‌های شیرین و تاپیوکا شهرت دارد. حتما چای، آب‌‌میوه‌های تازه، matcha، ube taro و crème brulee را امتحان کنید.

اینستاگرام

Carlo’s Bake Shop Express Cake ATM

این شیرینی‌فروشی خاص یک ماشین خرید کیک و شیرینی است. Cake ATM تکه‌های تازه کیک را با فشردن یک دکمه به شما داده و منو بسیار متنوعی دارد. حتما Rainbow Slice لذیذ را در اولین مراجعه سفارش دهید.

اینستاگرام

Chinook Centre

آدرس: 6455 Macleod Trail SW, Calgary

اینستاگرام

منبع: Daily Hive