Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

بازگشت دوباره جشنواره لاتین 3 روزه Fiestaval به کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جشنواره لاتین  Fiestaval، قرار است تابستان امسال برای سیزدهم سالگرد حضور خود، به کلگری باز گردد. این جشنواره، رویدادی سه روزه و رایگان است که فرهنگ، غذا، موسیقی و رقص آمریکای مرکزی و جنوبی را به نمایش می گذارد.

کریستین گرایفنشتاین، تهیه‌کننده این جشنواره، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: “اگر هرگز فرصت بازدید از آمریکای لاتین را نداشته‌اید، Fiestaval می تواند تصویری واقعی از انرژی و جامعه این مناطق را برایتان ارائه کند.”

گریفنشتاین افزود: “این جشنی برای همه کسانی است  که دوست دارند در جامعه خوش‌آمدگوی لاتین غرق شده و وقت بگذرانند.”

غذا و رقص تنها از جمله محبوب ترین فعالیت ها برای خوشگذراندن در این جشنواره ها هستند.

خوراکی های خوش طعمی از کشور هایی همچون مکزیک، شیلی، کوبا، کلمبیا، پرو و ​​السالوادور را می توان به اشکال مختلف در بیش از 25 فروشنده مواد غذایی معتبر این فستیوال یافت.

باغ‌های آبجو در سراسر این منطقه پرجنب‌وجوش پیدا شده و همه چیز از سنگریای قرمز و سفید و موهیتو تا مارگاریتا، شراب و مشروبات الکلی و آبجوهای وارداتی به فروش می‌رسد.

همچنین بیش از 70 صنعت‌گر معتبر و فروشنده محلی برای جشن گرفتن، کنترل و فروش محصولات هنری و صنایع دستی حضور خواهند داشت.

علاوه بر موسیقی زنده بین‌المللی و محلی، اجرای رقص فولکلور، و آموزش رقص که همیشه در طول تعطیلات آخر هفته برگزار می‌شود، مطمئناً شنیدن موسیقی هایی از سراسر جهان، شما را تحت تاثیر خود قرار داده و به رقص وا می دارد. این موسیقی ها شامل آثاری از برندگان گِرمی جمهوری دومینیکن «فولانیتو» و برنده سه‌گانه گرمی و برنده جایزه دوبل جونو «الکس کوبا» از گوادالاخارا مکزیک می‌شود.

به نظر می‌رسد این جشنواره در سیزدهمین حضور سالانه خود در کلگری، بزرگ‌تر و بهتر از همیشه عمل خواهد کرد.

این رویداد رایگان همچنین برای سرگرمی کودکان نیز مناسب است.

این جشنواره قرار است در اولین تعطیلات آخر هفته پس از اتمام Stampede و در مرکز شهر کلگری برگزار شود، از همگی اهالی این شهر دعوت می شود که به این فستیوال پر هیاهو بپیوندند.

جشنواره لاتین Fiestaval

زمان: 22 الی 24 جولای

مکان: Calgary Olympic Plaza – 228 8th Avenue SE, Calgary

 

منبع: dailyhive.com