Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

در صورت اجبار بازگشت به دفاتر کار نیمی از کارکنان کانادایی به دنبال شغل جدید خواهند بود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تعداد قابل توجهی از کارکنان کانادایی قصد دارند در خانه بمانند و به محیط کار باز نگردند.

به گزارش آمازون بیزینس، از هر ۵ نفر ۲ نفر اعلام کرده‌اند که در صورت اجباری شدن حضور در محیط کار و شروع کار تمام وقت به دنبال شغل جدید خواهند بود.

نیک جورجیف، مدیر آمازون بیزینس در کانادا، طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «در طول همه‌گیری کووید-۱۹ نقش محیط کار بر میزان رضایت کارکنان دچار تغییرات قابل‌توجهی شده‌ است.»

آنگوس رید با اجرای نظرسنجی در میان ۱۶۰۰ کارمند اداری کانادا در آمازون بیزینس به این نتیجه دست یافت که بیش از نیمی از کانادایی‌ها قصد دارند زمان بیشتر، و یا به طور کامل، به دور کاری بپردازند.

پیش از او‌ج‌گیری گونه امیکرون کووید-۱۹ نیمی از کارکنان اداری کانادا به محل کار خود بازگشته بودند. براساس این گزارش ۳۱٪ از این تعداد به طور مشخص به دلیل شیوع گونه امیکرون به دور کاری بازگشته‌اند.

طبق این گزارش آینده دفاتر کاری ناامید کننده است. تنها ۱۲٪ از کانادایی‌ها می‌گویند قصد دارند کار خود را در محیط کار ادامه دهند. این فرایند می‌تواند برای کارفرمایان مفید باشد، زیرا می‌توانند کارمندان کارآمد خود را حفظ کرده و برای جذب نیروی جدید اقدام کنند.

علاوه بر این، ۵۷٪ از کارکنان اداری قصد دارند زمان خود را بین کار در محیط کار و دور کاری تقسیم کنند.

با وجود اینکه ترغیب کارمندان به حضور در دفاتر کاری با دشواری روبه‌رو است، گزارش حاضر نشان می‌دهد که چهار موضوع می‌تواند کارکنان را به محیط‌های کاری بازگرداند.

به گفته افرادی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، مواردی نظیر افزایش حقوق، ساعات کاری انعطاف‌پذیر، افزایش تعطیلات و همچنین افزایش مزایا می‌توانند آنها را در حضور در دفاتر کاری تشویق کنند.

 

 

منبع: Dailyhive