Wednesday, April 17, 2024
-0.6 C
Calgary

نمایشگاه آثار نقاشی میکلانژ در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برخی از آثار میکلانژ از اوایل ماه جاری در Sistine Chapel کلگری به معرض نمایش در آمده‌اند. در این نمایشگاه 34 نقاشی دیواری کلیساهای واتیکان با ترکیب فناوری عکاسی و چاپ و استفاده از مواد ویژه در معرض دید عموم قرار گرفته‌اند.

این نمایشگاه نخستین‌بار سال 2015 در Palais des Congres مونتریال آغاز بکار کرد و از آن تاریخ در چندین شهر کانادا ازجمله ونکوور دایر شده است.

ازجمله آثار مهم نمایشگاه می‌توان به The Creation of Adam و The Last Judgement اشاره کرد.

بگفته برگزارکنندگان تماشای این آثار چشم‌نواز و خیره‌کننده بازدیدکننده را با زندگی هنرمند ادغام می‌کند. پیش از این شهرهای لس‌آنجلس، نیویورک، سان‌فرانسیسکو، سائوپائولو، بریسبان، مونتریال و ونکوور میزبان این نمایشگاه بوده‌اند.

در این تور هنری یک دستیار صوتی هم در اختیار بازدیدکننده قرار می‌گیرد تا با استفاده از آن اطلاعات کامل درباره هر اثر را دریافت کند. بعلاوه امکان عکس‌برداری از نقاشی‌ها نیز وجود دارد!

بازدید از این نمایشگاه تا تاریخ 15 اپریل در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت 19 صبح تا 7 عصر برای همگان آزاد است. تماشای تمام آثار بین 60 تا 90 دقیقه زمان خواهد برد. شما می‌توانید بلیت نمایشگاه را بصورت آنلاین از اینجا خریداری کنید.

پس اگر اهل کلگری هستید از این فرصت طلایی استفاده کنید، زیرا پس از پایان نمایشگاه باید برای تماشای این آثار به ایتالیا بروید!

Michelangelo’s Sistine Capel: The Exhibition

تاریخ: از 3 مارچ تا 15 اپریل 2022

زمان: روزهای پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 7 عصر (نمایشگاه ساعت 8 شب بسته می‌شود)

آدرس: BMO Centre – Hall F (20 Roundup Way SE, Calgary)

شما می‌توانید بلیت نمایشگاه را بصورت آنلاین از اینجا تهیه کنید. قیمت بلیت از 24.10 دلار شروع می‌شود.

منبع: Daily Hive