Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

۱۲ محل فوق‌العاده در ونکوور برای پیاده‌روی در فصل بهار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بهار بالاخره به ونکوور برگشته است. به مرور، روز‌ها طولانی‌تر شده و دمای هوا رو به گرمی می‌گذارد و این، بهانه‌ی بسیار خوبی برای بیرون رفتن و گشت‌و‌گذار در طبیعت است.

اما قبل از هر چیز، برای تجربه لحظاتی امن و شیرین، ابتدا مطمئن شوید که درباره محل مورد نظر خود تحقیق و آمادگی‌های لازم را انجام داده و از شرایط جوی منطقه اطلاع یافته‌اید.

در ادامه، برایتان لیستی از 12 مقصد مناسب و دوست داشتنی برای وقت گذراندن و پیاده‌روی در بهار پیش رو آماده کرده‌ایم با پیکوبینو همراه باشید:

  1. Iona Jetty

از بهترین گزینه‌ها برای پیاده‌روی در بهار امسال برای زمانی که نمی‌توانید تپه‌نوردی کنید، پارک منطقه‌ای Iona Beach در ریچموند است. در این مکان می‌توانید در امتداد مسیری که بروی آب واقع شده است قدم بزنید، مناظر وسیعی از اقیانوس اطراف خود را تماشا کرده و مسیر 8 کیلومتری تا انتهای اسکله طی کنید و دوباره برگردید.

سطح دشواری: آسان

فاصله تا ونکوور: 33 دقیقه با ماشین

  1. Alexandra Bridge

اگر به دنبال مسیر مناسب و ساده‌ای برای هایک می‌گردید که به انجام یک سفر جاده‌ای بیارزد، به پل الکساندرا در فریزر Fraser Canyon بروید. این مسیر معمولا بین ماه می و اکتبر برای عموم باز است.

سطح دشواری: آسان

فاصله از ونکوور: 2.5 ساعت رانندگی

  1. Teapot Hill

در طی این مسیر ساده پیاده روی در Chilliwack با قوری هایی واقعی رو به رو می شوید که آن را به یکی از سرگرم کننده ترین و در عین حال غیرمعمول ترین نقاط این لیست تبدیل می کند.

سطح دشواری: آسان

فاصله از ونکوور: 1.5 ساعت رانندگی

  1. Bowen Lookout

این مسیر کوهستانی پر از درختان سرو، بدون صرف هزینه زیادی  بیشترین بازده را به شما خواهد داد. مناظر  دیدنی آن را تا با چشم خودتان نبینید، باور نخواهید کرد!

سطح دشواری: آسان

فاصله از ونکوور: 30 دقیقه با ماشین

  1. Eagle Bluffs

وقتی آماده بودید مسیر پیاده‌روی خود را کمی دشوار تر کنید، Eagle Buffs را بهتان پیشنهاد می کنیم. این نقطه، یکی از محبوب‌ترین مسیرهای پیاده‌روی در منطقه است که از عمده دلایل محبوبیت آن، امکان تماشای مناظر شگفت انگیز ونکوور از آن بالا است.

سطح دشواری: متوسط

فاصله از ونکوور: 30 دقیقه با ماشین

  1. Lighthouse Park

در این پارک واقع در غرب ونکوور، مسیر های بسیاری برای گشت وگذار وجود دارد. اهالی ونکوور، اغلب دوست دارند در آخر هفته‌های صاف و آفتابی خود به این مکان بیایند تا از فانوس دریایی آن عکس بگیرند.

سطح دشواری: آسان

فاصله از ونکوور: 30 دقیقه با ماشین

  1. Sasamat Lake

این مسیر پیاده‌روی دوست‌داشتنی در پورت مودی و در داخل پارک منطقه‌ای təmtəmíxʷtən/Belcarra، مسیری مناسب و به طول 2.5 کیلومتر است.

سطح دشواری: آسان

فاصله از ونکوور: یک ساعت رانندگی

  1. Mount Seymour

مردم محلی مسیرهای کوه سیمور را بسیار دوست دارند زیرا شما در این مسیر ها گزینه های مختلفی برای تصمیم گیری دارید. میتوانید تنها کمی در این مسیر ها پیاده‌روی کنید و برگردید، یا یک شب و یا برای تمام آخر هفته در آن کمپ بزنید و یا با خوردن دونات هانی، در زمان سفر کرده و به عقب برگردید.

سطح دشواری: متوسط

فاصله تا ونکوور: 40 دقیقه با ماشین

  1. Tunnel Bluffs

قبل از اینکه تصمیم به پیاده روی در این مکان بگیرید، باید تحقیقات لازم را انجام بدهید، از مکان هایی که می توانید با خیال راحت در آن خودرویتان را پارک کنید و به مسیر پیاده روی دسترسی داشته باشید آگاهی بیابید و خود را برای ان آماده کنید. اما برای افراد با تجربه ای که به دنبال به چالش کشیدن خود هستند، این یکی از محبوب ترین مسیرهای محلی است.

سطح دشواری: متوسط

فاصله تا ونکوور: 40 دقیقه با ماشین

  1. Lynn Headwaters

جریان آب تازه و خالصی که در این پیاده‌روی پیدا می‌کنید، ارزش دشواری های رسیدن به آن را دارد. چه بخواهید یک پیاده روی ساده با دوستانتان داشته باشید و یا صرفا خود را به چالش بکشید، می توانید مسیر عالی و مناسب خود را در پارک منطقه ای لین هدواترز بیابید.

سطح دشواری: از آسان تا متوسط

فاصله از ونکوور: 30 دقیقه با ماشین

  1. Bridal Falls

این مسیر پیاده‌روی ساده در پارک استانی   شما را به آبشاری درخشان و جوشان می‌رساند که با کمترین زحمت، می تواند حس و حالی خود را در شما به وجود آورد.

سطح دشواری: آسان

فاصله از ونکوور: 1.5 ساعت رانندگی

  1. Maplewood Flats

این گوشه پنهان در شمال ونکوور، یکی از جذاب‌ترین مکان‌ها برای پیاده‌روی در آخر هفته است. به علاوه، احتمالاً در مسیر خود با پرندگان زیبایی روبرو خواهید شد زیرا این مکان، یک منطقه حفاظت شده است.

سطح دشواری: آسان

فاصله تا ونکوور: 25 دقیقه با ماشین

 

منبع: Dailyhive