Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

اعمال قوانین جدید مسافرتی در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بالاخره قوانین تغییر یافته مسافرتی در کانادا اعمال شده اند. قوانینی که ممکن است مسیر ورود به کشور را برای برخی از مسافران آسان تر کنند.

از روز جمعه، مسافرانی که به طور کامل واکسینه شده اند، دیگر نیازی به ارائه نتیجه منفی تست کرونا برای ورود به کشور نخواهند داشت.این قانون شامل تمامی سفر های هوایی، زمینی و دریایی می شود. این در حالی است که ارائه پاسخ منفی تست کرونا همچنان برای مسافران واجد شرایطی که واکسن خود را دریافت نکرده اند و قصد ورود به کانادا را دارند الزامی است.

همچنین ممکن است تعدادی از مسافرانی که به طور کامل واکسینه شده اند و اجازه ورود به خاک کانادا را دارند، به صورت رندوم برای تست گیری انتخاب شوند، اما آن ها مجبور نیستند خود را تا به دست آمدن نتایج تست قرنطینه کنند.

با وجود برداشته شدن الزام ارائه پاسخ منفی تست کرونا، مسافرانی که قصد ورود به کانادا را دارند همچنان ملزم به دانلود و نصب اپلیکیشن ArriveCAN هستند. افرادی که اطلاعات خود را در این اپلیکیشن بارگزاری نکنند به احتمال زیاد در لیست تست گیری رندوم قرار گرفته و مجبور به قرنطینه 14 روزه خود می شوند.

در این قوانین، مسافری به طور کامل واکسینه شده است که دو دوز از یک واکسن تایید شده کووید-19 تزریق کرده باشد و یا حداقل 14 روز قبل از سفر خود، یک دوز واکسن جوهانسون اند جوهانسون دریافت کرده باشد.

واکسن های تایید شده فعلی شامل آسترازنکا، بهارات بایوتک، جوهانسون اند جوهانسون، مدرنا، نوواوکس، فایزر، سینوفارم و سینواک هستند.

 

منبع: Dailyhive