Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

راننده اتوبوس کانادایی، برنده جایزه استثنایی لاتاری شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسیر بازنشستگی برای یک راننده اتوبوس در Surrey بریتیش کلمبیا، با یکسان درآمدن تمامی 6 عددش در قرعه کشی اخیر Lotto 6/49 بسیار کوتاه تر آنچه باید طی شد.

“نانگ (پُل) ترینه”، پس از مطابقت هر شش عددش با اعداد قرعه کشی 6/49 لوتوی 6 آوریل 2022 با جایزه باورنکردنی 18.7 میلیون دلاری به خانه بازگشت.

او گفت: “این اتفاق درست مانند رویایی است که به واقعیت پیوسته باشد، من همیشه به لاتاری فکر می کردم اما هیچ وقت باور نمی کردم روزی قرار است واقعا آن را برنده شوم. ”

ترینه در حال پذیرایی از مهمانان خود بر سر سفره شام بود که یادش آمد بلیط خود را در BCLC Lotto! app چک نکرده است. زمانی که آن را اسکن کرد با پیام “شما برنده شدید” رو به رو شد.

ترینه به BCLC  گفت ” مبلغ جایزه آنقدر صفرهایش زیاد بود که برای متوجه شدن مقدار جایزه از پدرم خواستم تا صفر هایش را برایم بشمارد ”

“او گفت 18.7 میلیون دلار برنده شدم و من برای اطمینان از حقیقی بودن آن، چندین و چند بار متن پیام را چک کردم تا باورم شد که واقعا برنده لاتاری من هستم.”

ترینه اکنون قصد دارد خود را زودتر بازنشسته کند و برای تعطیلات، به چین و ژاپن سفر کند. علاوه بر آن او حالا می تواند زمان بیشتری را با کودکانش بگذراند و بیشتر تنیس بازی می کند.

او همچنین قصد دارد مقداری از جایزه خود را به خانواده اش هدیه دهد و از همه آنها برای جشن گرفتن این اتفاق، با یک شام پذیرایی کند.

سال گذشته در بریتیش کلمبیا، بازیکنان بخت آزمایی بیش از 99 میلیون دلار برنده شده از Lotto 6/49 را بازخرید کردند.

منبع: dailyhive.com