Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

بهترین ساندویچ‌های صبحانه در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

صبحانه مهمترین وعده غذایی بوده و پیش‎‌نیاز یک روز عالیست. از اینرو در این مطلب بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها برای صرف یک ساندویچ صبحانه خوشمزه در کلگری معرفی شده‌اند. با پیکوبینو همراه باشید.

در ادامه با ده مورد از بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Friends with Benedicts

Big Softy

انواع ساندویچ‌ صبحانه عالی در اینجا سرو می‌شود اما بدون شک Big Softy گل سرسبد آنهاست. مواد تشکیل دهنده این ساندویچ رول‌ سیب‌زمینی، تخم‌مرغ همزده، پیاز سرخ‌شده قهوه‌ای، پنیر چدار، سس سری FWP و ریحان است.

آدرس: 1327 1st Street SW, Calgary

اینستاگرام

CHIX Eggshop

Cheese Louise

گزینه‌های بسیاری برای سفارش صبحانه در این رستوران وجود دارد اما معروف‌ترین آن‌ها Cheese Louise بوده که با تخم‌مرغ‌ همزده، پنیر‌های ورقه‌ای و ‌سس مخصوص CHIX تهیه می‌شود. بدون شک این ساندویچ یکی از بهترین‌‎ها در کلگری است.

آدرس: ALT Hotel – 624 6th Avenue SE, Calgary

اینستاگرام

Alforno Bakery & Café

Breakfast Sandwich

منو صبحانه آن‌ها شامل یک سینی ساندویچ سه‌گانه بوده که تمام سلایق را پوشش می‌دهد. از سوسیس و بیکن‌های خوشمزه گرفته تا انواع گیاهی و بدون گوشت را می‌توان در این پکیج لذیذ یافت.

آدرس: 222 7th Street SW, Calgary

اینستاگرام

Diner Deluxe

Chipotle Pork Breakfast Sandwich

صبحانه‌های Diner Deluxe خاص هستند و ساندویچ‌های خوشمزه با تخم‌ مرغ، پنیر چدار، کاهو و گوچه بعلاوه بیکن کانادایی یا zingy jalapeno chprizo بر روی نان تازه را می‌توان در منو آن‌ها یافت.

آدرس: 804 Edmonton Trail, Calgary

آدرس: 106 Mahogany Centre SE, Calgary

اینستاگرام

Holy Grill

Hot Chicken Panini

اگر بدنبال یک صبحانه پر از ادویه و تند هستید باید حتما Hot Chick Panini با provolone، فلفل banana، ژامبون کاپیکولا، دو تخم‌مرغ سرخ شده و گوجه را امتحان کنید.

آدرس: 827 10th Avenue SW, Calgary

آدرس: 444 5th Avenue SW #200, Calgary

آدرس: Food Court Bow Valley Square – 205 5th Avenue SW Unit 217, Calgary

اینستاگرام

Cadence Coffee

Breakfast Club

این غذاخوری مدرن سه ساندویچ‌ صبحانه عالی دارد. The Mini از تخم‌مرغ سرخ‌ شده و پنیر بر روی مافین یا بیگل تشکیل می‌شود. اما اگر بدنبال یک صبحانه حسابی می‌گردید باید Breakfast Club را امتحان کنید. این ساندویچ همه‌چیز تمام با تخم‌مرغ سرخ شده، بیکن، کاهو، گوجه و پنیر بر روی نان تست تهیه شده و در کنار آن باید یک لاته دلچسب نیز سفارش داد.

آدرس: 6407 Bowness Road NW, Calgary

اینستاگرام

Sidewalk Citizen East Village

Breakfast Sandwich

منو این رستوران همواره متغیر بوده و می‌توان در آن انواع صبحانه‌ تهیه شده با مواد اولیه تازه و فصلی بهمراه تخم‌مرغ و نان‌های brioche کره‌ای و خوشمزه را سفارش داد.

آدرس: Simmons Building, 618 Confluence Way SE, Calgary

اینستاگرام

Dairy Lane Café

Hillhurst Breakfast Sammy

این صبحانه کامل با دو تخم‌مرغ محلی، بیکن، پنیر چدار Sylvan Star aged بر روی یک نان Engel تهیه شده که با کاهو، گوجه، سس مایونز و sweet pepper hash تکمیل می‌شود.

آدرس: 319 – 19th Street NW, Calgary

اینستاگرام

Rosso Coffee Roasters

Breakfast Sandwich

در این کافه دلنشین انواع قهوه‌های خوشمزه سرو می‌شود، اما اگر می‌خواهید صبح خود را از آنجا آغاز کنید حتما باید ساندویچ ویژه که بر روی بیسکوییت چدار سرو می‌شود را سفارش دهید. بعلاوه اگر در هنگام Stampeda به آنجا بروید امکان سفارش pork breakfast sandwich برای صبحانه نیز وجود دارد.

آدرس: 103 17th Avenue SE, Calgary

آدرس: 140 8th Avenue SE, Calgary

آدرس: 1402 9th Avenue SE, Calgary

آدرس: 803 24th Avenue SE #15, Calgary

آدرس: 2102 Centre Street N, Calgary

اینستاگرام

The Bro’Kin Yolk

Open-faced Avocado Sandwich

این ساندویچ گیاهی و بدون گلوتن با آووکادو، گوجه، یک تخم‌مرغ لذیذ و نان تست nine-grain و ریحان بهمراه سرکه بالزامیک تهیه می‌شود.

آدرس: #130, 12580 Symon Valley Road NW, Calgary

اینستاگرام

منبع: Daily Hive