Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

نشریه فوربس؛ آلبرتا یکی بهترین مکان‌ها برای سفر در سال 2022

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

گردشگری در آلبرتا در سال جاری رونق گرفته است. بنابراین جای تعجب نیست که این استان توسط نشریه نشریه فوربس به عنوان بهترین مکان برای سفر در سال 2022 معرفی شده است.

تا امروز نیز بار‌ها و بار‌ها از آلبرتا به عنوان مقرون بصرفه ترین مکان برای سفر یاد شده است، بنابراین حالا دیگر بسیار بیشتر از پیش بازدید از آلبرتا برای هر فردی ضروری شده است. فراموش نکنید از مناظر شگفت انگیزی که در سراسر استان دیده می شوند بازدید کنید.

بر طبق فهرست فوربس، آلبرتا نه تنها بهترین مکان در فهرست بهترین مکانهای کانادا، بلکه در تمامی آمریکای شمالی برای مسافرت در 2022می‌باشد.

در این مجله، به مناظر طبیعی بسیار زیاد آلبرتا اشاره می کند، از صخره های چشم نواز کانادایی گرفته تا بدبوم هایی که به شهرهای غنی فرهنگی تبدیل شده اند.

آلبرتا برای مسافرینی که اشتیاق به یادگیری و فضای باز دارند ایده آل است، طیف گسترده ای از جشنواره‌ها و موزه‌ها، تاریخ غنی و تعاملی، پارک‌های استانی زیبا، غذاهای لذیذ و ساعات طولانی از روز برای به حداکثر رساندن زمان لذت بردن از زندگی ارائه می دهد. در اویل جولای، خورشید قبل از ساعت 5:30 طلوع می کند و تا نزدیک 10 شب به غروب می رسد.

فوربس می گوید برای بررسی چیزهای معمولی، بازدیدکنندگان باید از گذرگاه متیس جدید، و پروژه تاریخ کوئیر ادمونتون و وب سایت های فعال و جدید دیدن کنند و از تورهای پیاده روی که 27 مکان مهم تاریخی را برای بازدید برنامه ریزی می کنند ، کمک بگیرند.

اگر بدنبال تجربه ای هستید که آدرنالین تان را بالا ببرد، این مجله به شما پیشنهاد می کند در مسیر بادخیز و خوش منظره  Bow Valley Parkway، میان بنف و دریاچه لوئیز دوچرخه سواری کنید یا در یک تور رودخانه در رودخانه شمالی ساسکاچوان در ادمونتون شرکت کنید.

جشنواره Jasper’s Dark Sky ، در میان ناهارخوری گنبدی شکل با ویوی 360 درجه بنف در این میان بسیار جلب توجه می کند.

بنابراین، شما نیزاین فرصت را دارید تا از این اماکن دیدنی در آلبرتا دیدن کنید. آلبرتا چیزهای بسیاری برای نمایش به شما در اختیار دارد!  ممکن است که ما در اواسط اپریل نیز مشغول پارو کردن برف باشیم، اما ایرادی ندارد! چون این ها تنها باعث بیشتر شدن زیبایی های این استان می شود.

منبع: Dailyhive