Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

تماشای Blood Flower Moon در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کانادایی‌ها به زودی از تماشای آسمان غافلگیر خواهند شد. در این خُسوف کامل که در ماه می ۲۰۲۲ رخ خواهد داد، ماه به طور کامل در سایه زمین و به دور از نور خورشید در تاریکی کامل پنهان خواهد شد.

ماه گرفتگی کامل پیش رو را می‌توانید در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۲ مشاهده کنید.

به گفته سالنامه آلماناک، ماه در تاریخ ۱۵ می ساعت ۹:۳۱ شب به وقت EDT (۶:۳۱ عصر به وقت PDT) وارد نیمسایه خواهد شد و در تاریخ ۱۶ می ساعت ۲:۵۲ بامداد به وقت EDT (۱۱:۵۲ شب به وقت PDT ۱۵ می) از نیمسایه خارج خواهد شد.

این ماه گرفتگی کامل در سراسر کانادا قابل مشاهده است. براساس اطلاعات شگفتی‌های ستاره شناسی، در حالی که شما به تماشای ماه گرفتگی در ساحل غربی نشسته‌اید، در ساحل شرقی ماه گرفتگی تازه آغاز خواهد شد.

شما می‌توانید این ماه گرفتگی زیبا که ۸۴ دقیقه به طول می‌انجامد را با خیال آسوده تماشا کنید و فرصت دیدنش را از دست ندهید.

با این وجود، برای تماشای ماه گرفتگی به آسمان صاف و شفاف نیاز خواهید داشت. پس امیدواریم آب و هوای کانادا با شما همکاری کند.

با توجه به اینکه این ماه گرفتگی در ماه می یعنی ماه شکوفه زدن گل‌ها رخ می‌دهد، به آن the Blood Flower Moon نیز گفته می‌شود.

براساس وب‌سایت WhenIsTheNextEclipse.com رنگ قرمز ماه به دلیل سطح زمین و نور خورشیدی است که به صورت پراکنده به سطح ماه تابیده می‌شود. اگر ماه خونی برای شما پدیده جذابی است، پیشنهاد می‌کنیم انیمیشن ماه گرفتگی را تماشا کنید.

 

منبع: Dailyhive