Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

بهترین رستوران‌های فیش اند چیپس در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هیچ چیز بهتر از یک بشقاب فیش اند چیپس ترد و خوشمزه نیست. خوشبختانه در کلگری فرق نمی‌کند طرفدار شاه‌ماهی، کاد یا سلمون باشید، در هر صورت رستوران محبوب خود را پیدا خواهید کرد.

در ادامه با بهترین رستوران‌ها برای خوردن فیش اند چیپس در کلگری آشنا می‌شویم.

The British Chippy

این رستوران اخیرا برنده جایزه Calgary’s Best Fish and Chips شده، بنابراین انتظار یک فیش اند چیپس‌ کاملا بریتانیایی و کلاسیک را داشته باشید. شما می‌توانید در British Chippy یک پرس فیش اند چیپس شاه‌ماهی یا کاد را به قیمت 18.75 دلار سفارش دهید. با پرداخت 2 دلار بیشتر یک پرس بدون گلوتن دریافت خواهید کرد.

آدرس: 2335 162nd Avenue SW, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

Y93 Sushi Crave Japanese Café

اگر بدنبال یک پرس فیش اند چیپس متفاوت می‌گردید باید به این رستوران ژاپنی بروید. کافه Y93 برنده بخش معاصر Calgary’s Best Fish n’ Chip 2021 شده و منویی الهام‌گرفته از فرهنگ و غذاهای ژاپنی دارد. فیش اند چیپس ‌آن‌ها از ترکیب ماهی‌های گوناگون تهیه شده و همراه سس تارتار red roe سرو می‌شود.

آدرس: 22 Midlake Boulevard SE Suite 336, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

Joey’s Seafood Restaurants

این رستوران مشهور بهترین مکان برای کسانیست که برای اولین بار فیش اند چیپس را امتحان می‌کنند. رستوران‌های Joey با داشتن شعبه‌های متعدد در کلگری فیش اند چیپس ترد را با سیب‌زمینی سرخ کرده سرو می‌کند. بعلاوه هر سه‌شنبه می‌توانید فیش اند چیپس all-you-can-eat را با بهترین قیمت سفارش دهید.

آدرس: 9250 Macleod Trail SE, Calgary

آدرس: 2120 Crowchild Trail NW, Calgary

آدرس: 3545, 350 32nd Avenue NE #350, Calgary

آدرس: 3220 17th Avenue SW, Calgary

آدرس: 20 Crowfoot Crescent NW #620, Calgary

آدرس: 808 Edmonton Trail, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

Twotwo’s Fish and Chips

برای خوردن این فیش اند چیپس لذیذ باید به Calgary Farmers’ Market بروید. این پرس لذیذ از ماهی‌های اقیانوس آتلانتیک شمالی تهیه شده و بسیار تازه و ترد است.

آدرس: Calgary Farmers’ Market, 510 77th Avenue SE, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

Pelican Pier – Seafood Restaurant & Fish Market

فیش اند چیپس Pelican Pier با لایه‌‌ای ترد و خوشمزه پوشیده شده و همراه آن سیب‌زمینی سرخ شده، انواع سس و دسر سرو می‌شود. شما می‌توانید انواع ماهی‌ها ازجمله Pollock، کاد، سلمون و قزل‌آلا را انتخاب کنید. قیمت دو تکه فیش اند چیپس در این رستوران 15.75 دلار و سه تکه 16.75 دلار است. همچنین می‌توانید انواع غذاهای دریایی دیگر با ماهی‌های تازه و یخ‌زده را سفارش دهید.

آدرس: 4404 14th Street NW, Calgary

فیسبوک | توییتر | اینستاگرام

The Hailbut House

اگر بدنبال یک رستوران نسبتا ارزان‌قیمت می‌گردید به Hailbut House بروید. در اینجا انواع غذاهای دریایی با ماهی کاد، hailbut، haddock و سلمون تهیه می‌گردد. فیش اند چیپس ترد آن‌ها همراه مقدار زیادی سیب‌زمینی سرخ شده سرو شده و بسیار لذیذ است.

آدرس: 336 9th Avenue NE, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

Mulligan’s at Valley Ridge

این رستوران برنده Highly Recommend Authentic Fish & Chips in YYC مجله Culinaire شده و فیش اند چیپس خود را با ماهی Haddock و همراه سس تارتار و سالاد خامه‌ای سرو می‌کند. قیمت بشقاب بزرگ آن‌ها 20 دلار و قیمت بشقاب کوچک 15 دلار است.

آدرس: 11618 Valley Park NW, Calgary

اینستاگرام

Big Fish & Open Range

این بار با داشتن فضای دلنشین انواع غذاهای دریایی کلاسیک و خوشمزه ازجمله فیش اند چیپس را سرو می‌کند. حتما فیش اند چیپس wild rose ale همراه با سس مایونز لیمویی را سفارش دهید. این وعده لذیذ 22 دلار قیمت داشته و امکان سفارش آنلاین و تحویل آن در درب منزل نیز وجود دارد.

آدرس: 1112 Edmonton Trail, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

A1 Café

اگر بدنبال طعم بیادماندنی و خاص و یک فیش اند چیپس می‌گردید حتما به A1 بروید. فیش اند چیپس ترد آن‌ها با ماهی کاد تهیه شده و همراه با چیپس چندبار سرخ شده، نخود فرنگی له شده و سس تارتار سرو می‌شود و نمی‌توان آن را در منو دیگر رستوران‌ها پیدا کرد.

آدرس: 1213 1st Street SW, Calgary

اینستاگرام

Sea Fish N Chips

این رستوران کوچک فیش اند چیپس خانگی را به سبک بریتانیایی تهیه می‌کند. شما می‌توانید انواع گوناگون را با ماهی haddock، کاد، سلمون و halibut سفارش دهید. قیمت این بشقاب‌ها از 10.95 تا 39.95 دلار متغیر است.

آدرس: 45 High Street SE, Calgary

فیسبوک | اینستاگرام

منبع: Daily Hive