Tuesday, April 16, 2024
1 C
Calgary

بهترین مقصدهای گردشگری دوستدار محیط‌زیست کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پاندمی باعث رشد سفرهای داخلی شد و بسیاری را با جاذبه‌های کشور خود آشنا کرد. این تغییر رفتار علاوه بر منافع اقتصادی برای کشور موجب کاهش تولید گازهای گلخانه‌ای نیز شده است.

اخیرا وبسایت Big 7 Travel اقدام به انتخاب 50 مقصد گردشگری دوستدار محیط‌زیست در سال 2022 کرده که دو مورد آن‌ها در کانادا قرار دارد. به این ترتیب می‌توان یک سفر کاملا پایدار و محیط‌ریستی را برنامه‌ریزی کرد.

در ادامه با این دو مقصد سفر آشنا می‌شویم.

Fogo Island

این جزیره در Newfoundland and Labrador جایگاه 46 لیست را بدست آورده و مدلی موفق از گردشگری پاک و پایدار است.

هتل جزیره با 29 اتاق بعنوان یک سرمایه عالی برای ساکنین شناخته می‌شود و یک‌سوم ساکنین جزیره مستقیما در آن مشغول به کار هستند. این مهمانخانه بخاطر طراحی هنرمندانه و ساختار پایدار خود در دنیا شهرت دارد.

Ucluelet

مقصد تماشایی بعدی در بریتیش‌کلمبیا واقع شده و جایگاه 49 لیست را به خودش اختصاص داده است. مقامات بریتیش‌کلمبیا موفق شده‌اند با محدود کردن فعالیت کشتی‌های ماهیگیری تجاری و اجاره‌ای و کنترل گردشگران از شهرهای بزرگ چون ونکوور جمعیت حیات‌وحش منطقه ازجمله سمورها، فوک‌ها و شیرهای دریایی را پایدار نگاه دارند.

این مقصد ساحلی معمولا تحت شعاع Tofino در همسایگی کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد، اما سفر به آن یک تجربه‌ هیجان‌انگیز در سواحل غربی خواهد بود.

این مقاله علاوه بر دو مقصد بالا به گردشگاه Black Rock Ocean Front Resort بخاطر استفاده از مدل موفق بازیابی و به صفر رساندن زباله‌ها اشاره کرده است.

منبع: Daily Hive