Tuesday, April 23, 2024
16.6 C
Calgary

پیش‌بینی آب و هوا آلبرتا برای ماه می

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از یک آوریل کاملا برفی برای بخش هایی از ایالت آلبرتا، همه ما چشم انتظار فرا رسیدن ماه مه هستیم تا ببینیم قرار است چه چیزی در این ماه برایمان اتفاق بیوفتد.

در هنگام ورود به ماه آوریل، شبکه پیش بینی آب و هوا، اعلام کرد که تنها بخشی از کانادا که مجاور اقیانوس آتلانتیک است، شمال کبک و بخش هایی از شمال کانادا درجه حرارتی غیر معمول با ماه آوریل خواهند داشت.

با نگاه به ماه مه، TWN پیش بینی می کند که آوریل، ماه نسبتا متوسطی برای بسیاری از مناطق کانادا خواهد بود. اما با این حال، آلبرتا به نظر می رسد که قرار است یکی از معدود مکانهای زیبا در کشور باشد.

بر اساس پیش بینی شبکه آب و هوایی، در Prairies، الگوی دما در اوایل ماه مه بزرگترین تغییر خود را شاهد خواهد بود. به طوری که انتظار می رود یک تغییر الگوی موقت با چندین روز هوای گرم تر و حتی طعم مختصری از تابستان حس شود.

اکثر نواحی آلبرتا برای شروع ماه مه، آب و هوای فرافصلی را مشاهده خواهند کرد. واقعا باید بر روی برنزه شدن پوست مان برای تابستان کار کنیم.

انتظار می رود دمای سردتر از دمای فصلی در سراسر بریتیش کلمبیا و یوکان ادامه یابد. هم چنین، در انتاریو و کبک به سمت شرق، در بیشتر مناطق مجاور اقیانوس اطلس در کانادا، نیز دمای سردتر از فرضیاتی که از فصل انتظار داریم گسترش خواهد یافت. در این صورت شانس خیلی کمتری برای بسیاری از مناطق کانادا برای گرم تر شدن هوا انتظار خواهد رفت.

به عنوان یک پیش بینی سریع برای اواسط و اواخر ماه مه، پیش بینی می شود که دما در بیشتر مناطق کانادا کمی خنک تر از حد معمول باشد، اما گاهی شاهد روزهای گرم، نیز خواهیم بود.

با این حال، آلبرتا در مسیر خوش شانسی است و اواسط و اواخر ماه می به نظر می رسد دمای متوسطی داشته باشد. اما ما میانگین هر روز را زیر دمای فصلی در نظر می گیریم!

دیگر نمی توانیم تا دیدن پاسیوهای ادمونتون و کلگری  در آن روزای گرم و آفتابی ماه مه صبر کنیم!

 

منبع: dailyhive.com