Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

مایکروسافت بیش از 250 نیرو در ونکوور استخدام میکند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به کار کردن در مایکروسافت علاقه داشته و ساکن ونکوور هستید شانس در خانه شما را زده است!

این غول تکنولوژی طی سال‌های اخیر فعالیت خود در ونکوور را گسترش داده است. حال با بازگشایی دفتری جدید و مدرن در Gastown آن‌ها بدنبال نیروی جدید برای استخدام هستند.

بیشتر مشاغل جدید در حوزه مهندسی، طراحی، فروش و پشتیبانی فنی بوده و مایکروسافت بدنبال متخصصان خدمات مشتری نیز هست، به این ترتیب شانس موفقیت شما بسیار زیاد است. بعلاوه برخی از این مشاغل دستمز سالانه بالای 100,000 دلار دارند!

اگر تحصیلات لازم برای ارائه پشتیبانی‌های تخصصی و فنی دارید مشاغل حوزه Windows و Xbox با درآمد بسیار بیشتر هم وجود دارند. تمام این موقعیت‌های شغلی تمام‌وقت هستند.

ازجمله موقعیت‌های شغلی حوزه تکنولوژی نیز می‌توان به مدیریت‌ محصول، مهندسی نرم‌افزار و کلاود اشاره کرد.

بگفته وبسایت Glassdoor.ca یک مدیر ارشد محصول در شرکت مایکروسافت بطور میانگین سالانه بیش از 150,000 دلار، بعلاوه مزایا، دریافتی دارد.

علاوه بر این‌ها مایکروسافت به تعدادی نیرو در استودیوهای بازی‌سازی خود ازجمله The Coalition نیاز دارد. این استودیو بخاطر ارائه بازی مشهور Gears of War شهرت داشته و هم‌اکنون نیازمند تولیدکننده محتوا، انیمیشن‌ساز و دیگر متخصصان در بخش‌های گوناگون است.

اگر دانش کمی در حوزه تکنولوژی دارید نیز مایکروسافت به شما نیاز دارد. ازجمله این مشاغل می‌توان به بخش فروش، مشاوره و مشتری اشاره کرد. البته در این فرصت‌های شغلی نیز تا حدی دانش فنی نیاز خواهید داشت.

برای ثبت درخواست استخدام در مایکروسافت به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive