Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

لئوناردو دی‌کاپریو در این عمارت ۷ میلیون دلاری آلبرتا اقامت داشته است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به دنبال یک خانه بزرگ در آلبرتا هستید که ارتباطی با لئوناردو دی‌کاپریو داشته باشد، این ملک مناسب‌ترین گزینه برای شما است.

اطلاعات املاک و مستغلات Zoocasa، این خانه که در سال ۲۰۰۹ در منطقهRocky View County، آلبرتا، در زمینی به مساحت دو هکتار و با چشم‌انداز کوه و دره ساخته شده را به قیمت ۶٬۹۹۹٬۹۰۰ دلار برای فروش گذاشته است.

این عمارت شگفت‌انگیز دارای هفت اتاق‌خواب، هشت حمام، یک سالن بدنسازی، یک سالن سینمای خانگی و آسانسور خصوصی است.

انتظار می‌رود این ملک که با قیمت ۶٬۲۰۰٬۰۰۰ دلار در ژانویه گذشته به ثبت رسیده، با افزایش قیمت‌های اخیر تا ۷٬۰۰۰٬۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

از دیگر امکانات این عمارت می‌توان به زمین بسکتبال و زمین تنیس در فضا باز اشاره کرد.

این ملک زیبا علاوه بر اینکه بر روی صفحه مجلات منتشر شده در زمان فیلمبرداری فیلم سینماییThe Revenant محل اقامت لئوناردو دی‌کاپریو بوده است.

این ملک بی‌نظیر لوکشین مینی سریال موفق فارگو نیز بوده است.

اتاق‌خواب اصلی دارای یک اتاق مطالعه و سرویس بهداشتی بسیار لوکس است. استخر ۲۵ متری، جکوزی دارای آبشار مصنوعی، فضایی پوشیده شده با ماسه که استخر را به حیاط متصل می‌کند و برای آفتاب گرفتن مناسب است، از دیگر امکانات این عمارت منحصر به فر هستند.

بدون شک این عمارت مناسب‌ترین فضا برای میزبانی مهمانی‌ به سبک گتسبی است!

آشپزخانه این ملک در مرکز ساختمان قرار گرفته است. علاوه بر جزیره ساخته شده با سنگ مرمر و تجهیزات فولادی درجه یک، طراحی بی‌نظیر توانسته است با ایجاد دسترسی آشپزخانه به حیاط مرکزی این خانه را بیش از حد رویایی کند.

ساکنین این ملک می‌توانند ۶ اتومبیل در پارکینگ این عمارت پارک کنند و از امکاناتی نظیر آسانسور، انباری سراسری بزرگ و راهروی خصوصی بهره‌مند شوند.

با مالکیت این ملک بی‌نظیر علاوه بر اینکه از امکانات شگفت‌انگیزی استفاده می‌کنید، می‌توانید به مهمانان خود بگویید که لئوناردو دی‌کاپریو نیز در این عمارت اقامت داشته است.

 

منبع: Dailyhive