Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

همه چیز در مورد رژه استمپید ۲۰۲۲

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پس از دو سال چالش‌برانگیز، کلگری استمپید آماده برگزاری رژه مشهور خود در مرکز شهر است که آخرین بار در سال ۲۰۱۹ برگزار شده است.

در حالی که کمتر ۱۰ روز تا افتتاح بزرگ‌ترین نمایش فضای باز در سراسر دنیا باقی‌مانده، سازمان‌دهندگان این رویداد با برگزاری رژه منحصر به فرد خود خبر از بازگشت وضعیت عادی را می‌دهند.

CALGARY, CANADA – CIRCA JULY 2004: Cowgirls ride horses carrying flags at Stampede Parade Calgary Alberta, circa July 2004 in Calgary. The first event was inaugurated in 1912 by American Guy Weadick.

قرار است کوین کاستنر سردسته رژه باشد و جان اسکات، یکی از گله‌داران مشهور محلی، در کنار این ستاره درخشان سینما حضور داشته باشد. جان اسکات ۵۰ ساله که در پرورش و آموزش اسب‌های بزرگ و کوچک تبحر دارد بخشی از برندگان اسکار بوده است.

رژه استمپید در ساعت ۷:۳۰ صبح ۸ جون آغاز می‌شود. مسیر این رژه با چند تفاوت کوچک، همان مسیر قبل از شیوع همه‌گیری است. این رویداد شگفت‌انگیز از خیابان نهم و خیابان سوم جنوب شرقی آغاز خواهد شد.

در میان شرکت‌کنندگان رژه کلگری استمپید گروهی از اوکراینی‌های ساکن کلگری نیز برای نشان دادن اتحاد و همبستگی خود با «شکوه اوکراین» راهپیمایی می‌کنند.

این رژه دو ساعت زمان خواهد برد.

منبع: Dailyhive