Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

WestJet پروازهای تابستانی خود را کاهش می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

WestJet با پیش‌بینی کاهش پروازها در این تابستان نسبت به جولای ۲۰۱۹، در نظر دارد تا زمان افزایش تقاضای سفر در کانادا تعداد پروازهای خود را کاهش دهد.

به گفته شرکت هواپیمایی WestJet مستقر در کلگری، امسال تابستان روزانه ۵۳۰ پرواز خواهد داشت، در حالی که این عدد در دو سال گذشته ۷۰۰ پرواز بوده است.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه خود در خصوص پروازهای تابستان گفت: «پروازهای تابستان با دقت بسیار زیادی برنامه‌ریزی شده‌اند، در نتیجه برای ارائه به عملیات پایدار از ظرفیت پروازها کاسته شده است. ما در رویکردمان بسیار سنجیده عمل کردیم، به طوری که قرار است ۲۱٪ کمتر از ظرفیت جولای ۲۰۱۹ استفاده کنیم.»

Air Canada در اوایل هفته جاری اعلام کرد کمبود نیروی کار و تأخیر در پرواز عوامل موثر در حذف چندین پرواز در ماه‌های جولای و آگوست بوده است.

به گفته WestJet، این شرکت هواپیمایی در تلاش است با استخدام بیش از ۱۰۰۰ نیروی جدید در بخش‌های مختلف عملیاتی خدمات شایسته‌ای را در فصل شلوغ سفرهای تابستانی ارائه دهد. WestJet همچنین در نظر دارد از تکنولوژی‌های کاربردی‌ استفاده کند که شامل کوپن‌های دیجیتال، گزینه پیش‌پرداخت برای خدمات خودمحور و صرفه‌جویی در زمان می‌شود.

 

منبع: Dailyhive