Tuesday, April 23, 2024
4.7 C
Calgary

پنج اردوگاه عالی برای کمپینگ در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان به بریتیش‌کلمبیا رسیده و حال می‌توان پس از چند ماه لذت چادر زدن در دل طبیعت را دوباره بچشید.

بریتیش‌کلمبیا برخی از بی‌نظیرترین اردوگاه‌های کمپینگ در کانادا را داراست؛ در ادامه با بهترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Lake O’Hara

اگر خوش‌شانس بوده و در حاشیه Lake O’Hara اردوگاه رزرو کرده‌اید یکی از تماشایی‌ترین مناظر نصیب شما شده است. دریاچه‌ای زیبا در دل جنگل و میان قله‌های برف‌گرفته که آسودگی و آرامش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

Floe Lake

این دریاچه فوق‌العاده در پارک ملی Kootenay و دامنه صخره‌ای 1,000 فوتی قرار داشته و از اردوگاه آن می‌توان برخی از بهترین مناظر آلپاین و یخچال‌های تماشایی را در اواسط جولای تماشا کرد. شما می‌توانید برای رزرو محل چادر به وبسایت Parks Canada مراجعه کنید.

Joffre Lakes

این مسیر دیدنی و زیبا از کنار سه دریاچه کوهستانی عبور کرده و معمولا در طول روز میزبان بسیاری از طبیعت‌دوستان است. شما می‌توانید با چادر زدن در آنجا شبی آرام در زیر نور ستارگان را تجربه کرده و طلوع خورشید را به نظاره بنشینید.

Garibaldi Lake

از این اردوگاه رویایی می‌توان پیمایش مسیرهای Panorama Ridge یا Black Tusk را شروع کنید. این اردوگاه ساحلی و تماشایی همچون یک کمپ پیشرفته برای طی کردن این مسیرهای 30 کیلومتری عمل می‌کند.

Sombrio Beach

ساحل صخره‌ای Juan de Fuca Trail در غرب Vancouver Island یکی از عجیب‌ترین آبشارها را در درون غاری تماشایی دارد. بعلاوه می‌توان زیباترین غروب‎های خورشید را در کنار حیات‌وحش بکر آن ازجمله گوزن‌ها، فوک‌ها و سمورهای آبی را تماشا کرد.

منبع: Daily Hive