Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

توفینو در فهرست برترین مناطق جهان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نشریه Time Magazine توفینو را در فهرست ۵۰ منطقه شگفت‌انگیز جهان رده‌بندی کرد.

این مجله آمریکایی، با آغاز فصل سفر در سراسر جهان، فهرستی از برترین مناطق جهان را به منظور کسب تجربیات جدید و خارق‌العاده تهیه کرده است. در این فهرست تورنتو و انتاریو نیز مشاهده می‌شوند.

این مجله منطقه کوچکی را در جزیره ونکوور توصیف می‌کند که در آن اجرای تور حیات‌وحش، پیاده‌روی در جنگل و پیاده‌روی در امتداد سواحل شنی، مردم را به طبیعت پیوند داده است. طوفان‌های زمستانی علاوه بر خلق مناظر شگفت‌انگیز فضا را برای موج‌سواری در آب‌های سرد مناسب می‌کنند.

سونای شناور Tofino Resort + West Coast که با قایق‌ در دسترس مسافران قرار می‌گیرد، ماهیگیری، غواصی رایگان، پدلبردینگ، تماشای نهنگ‌های زیبا و خر‌س‌های این منطقه، از دیگر شگفتی‌هایی هستند که بر اساس مجله Time Magazine مورد توجه مسافران قرار می‌گیرند.

مسیر پیاده‌روی Pacific Rim National Park Reserve نیز در این منطقه واقع شده است.

مرکز بازدید این پارک با روستای توفینو ارتباط دارد. مسیر دسترسی 15.5 مایلی که توسط دو قوم از اقوام بومی کانادا ایجاد  شده، مسیری امن را برای بازدید از مناظر شگفت‌انگیز آپس‌چیک تاشی برای هر سن و میزان توانایی فراهم ساخته است.

از دیگر اسامی مناطق آمریکای شمالی که در این فهرست مشاهده می‌شوند، می‌توان به میامی، سانفرانسیسکو، پورتلند، جامائیکا و ریویرا نایاریت اشاره کرد.

 

منبع: Dailyhive