Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

آلبرتا: ۱۰ مکان عالی برای شنا کردن

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با ورود موج گرما به آلبرتا بهترین روش برای خنک شدن شنا کردن است. وجود دریاچه‌های منحصر به فرد و کوه‌های راکی مناطق شگفت‌انگیزی را مخصوص شنا خلق کرده‌اند.

پس لباس شنای خود را بردارید، بطری آب را پر کنید و ضد آفتاب را داخل کیفتان بگذارید که وقت شنا فرا رسیده است.

1. Sylvan Lake

دریاچه سیلوان با فاصله یک ساعت و نیمی خود از کلگری یکی از مناطق محبوب شنا در آلبرتا است. آب شفاف و دریاچه کم‌عمق، ورزش‌های آبی نظیر قایق‌سواری، اسکی روی آب و ماهیگیری تنها چند نمونه از تفریحات این منطقه هستند. مناطق پوشیده از چمن، میزهای پیک‌نیک و زمین‌های والیبال ساحلی نیز از دیگر امکاناتی هستند که برای سرگرمی مسافران فراهم شده‌اند.

2. Horseshoe Lake

این دریاچه که در نزدیکی Icefields Parkway در پارک ملی جسپر قرار دارد، یک مکان بی‌نظیر برای استراحت سفرهای طولانی جاده‌ای است. آب خنک و گوارا، امکان ماهیگیری و غواصی باعث محبوبیت این منطقه شده‌ است.

3. Long Lake Provincial Park

این پارک که در فاصله یک ساعتی در شمال ادمونتون واقع شده، با برخورداری از دو ساحل منحصر به فرد، یک ساحل برای استفاده روزانه و یک ساحل برای کمپ، به عنوان یکی از مناطق پرطرفدار استان آلبرتا شناخته می‌شود. هر دو ساحل این منطقه کم عمق هستند که به دلیل برخورداری از آب گرم و مناطق مخصوص شنا برای سفرهای خانوادگی پیشنهاد می‌شوند.

4. Moraine Lake

این دریاچه که در بنف واقع شده به دلیل آب‌‌ آبی رنگ، مناظر کوهستانی شگفت‌انگیز و مسیرهای پیاده‌روی شهرت دارد. مسافرانی که به دنبال شنا در این دریاچه آب شیرین سرد هستند باید با خود یک حوله کرکی و لباس گرم به همراه داشته‌ باشند.

5. Upper Waterton Lake

این دریاچه به دلیل برخورداری از آب سرد برای شنا در تابستان مناسب است. اسکی روی آب، ماهیگیری، غواصی و بادموج‌سواری از فعالیت‌های محبوب این دریاچه به شمار می‌روند. اگر به دریاچه Upper Waterton رفتید، حتما دوربین عکاسی همراه داشته باشید و از مناظر شگفت‌انگیز این منطقه عکاسی کنید.

6. Johnson Lake

این دریاچه منحصر به فرد علاوه بر اینکه با آب سرد طبیعی پر شده، با برخورداری از مناظر شگفت‌انگیز کوهستانی و مناطق مخصوص پیک‌نیک، گزینه‌ای خارق‌العاده برای گذراندن روزهای گرم تابستان است.

7. Sandy Beach Park

این پارک که در قلب کلگری واقع شده محلی مناسب برای پیک‌نیک، بازی، دوچرخه‌سوری و پیاده‌روی است. آب گرم و کم‌عمق رودخانه Elbow River برای شنا و انجام تفریحات آبی است.

8. Half Moon Lake

این دریاچه در پارک Sherwood، خارج از ادمونتون، واقع شده است. یک چتر و زیرانداز بردارید و به این منطقه بروید. مسیرهای پیاده‌روی و فضاهایی برای انجام ورزش‌هایی نظیر مینی‌گلف، والیبال ساحلی، بیکل‌بال و بسکتبال این مکان را به یک مکان خارق‌العاد تبدیل کرده‌اند.

9. Lac Ste. Anne

این دریاچه که در فاصله یک ساعتی ادمونتون قرار گرفته یک منطقه عالی برای پیک‌نیک به شمار می‌رود. دریاچه‌های آب گرم و کم‌عمق و امکانات منحصر به فرد مخصوص تفریحات ساحلی را در این منطقه مشاهده خواهید کرد.

10. Wabamun Lake

این دریاچه که در ۶۵ کیلومتری ادمونتون قرار گرفته خانه عقاب ماهیگیر است. در نتیجه اگر برای تفریحاتی نظیر اسکی روی آب، کایاک، قایق‌رانی، بادبانی، بادموج‌سواری و تفریحات ورزشی دیگر به این منطقه می‌روید، مراقب لانه‌های این پرندگان باشید.

 

 

منبع: Dailyhive