Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

افزایش Canada Child Benefit تا سقف 7,000 دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت کانادا اعلام کرده بزودی با بروزرسانی برنامه Canada Child Benefit کمک مالی بیشتری به خانواده‎‌ها پرداخت می‌کند.

براساس اطلاعیه‌ منتشر شده با رشد سقف سالانه CCB کمک‌های پرداختی به خانوده‌ها افزایش پیدا می‌کند تا همزمان با افزایش هزینه‌های زندگی، مخصوصا پس از پاندمی COVID-19، بتوانند امور زندگی خود را بهتر اداره کنند.

برنامه CCB در سال 2016، بعنوان بخشی از برنامه Affordability Plan و جایگزین Canada Child Tax Benefit، معرفی شد. این اطلاعیه در ششمین سالگر معرفی برنامه CCB منتشر می‌شود.

به این ترتیب در سال مالی 2022-23 خانواده‌های نیازمند تا سقف 6,997 دلار به ازای هر کودک زیر شش سال و 5,903 دلار به ازای هر کودک بین 6 تا 17 سال کمک دریافت می‌کنند.

این کمک‌هزینه معاف از مالیات بوده و با توجه به سطح درآمد خانواده تخصیص پیدا می‌کند. بنابراین به خانواده‌های کم‌درآمد یا با درآمد متوسط کمک بیشتری می‌شود.

کارینا گولد، وزیر خانواده‌ها، کودکان و توسعه اجتماعی، در اینباره گفت: “خانواده‌های کانادایی نگران افزایش هزینه‌های بزرگ کردن فرزندان هستند، اما می‌خواهیم به آن‌ها نشان دهیم در این مسیر تنها نیستند. در برنامه جدید Affordability Plan و سیستم یادگیری و مراقبت از کودکان همچنان نیازهای کودکان و خانواده‌ها در اولویت نخست قرار دارد. از اینرو تلاش می‌کنیم کمک بیشتری به کانادایی‌های نیازمند ارائه دهیم.”

سازمان Statistics Canada روز چهارشنبه نرخ تورم را 8.1 درصد اعلام کرد. این وضعیت برای خانواده‌های کانادایی، مخصوصا آن‌هایی که صاحب فرزند هستند، بسیار دشوار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط دریافت کمک جدید CCB با ورود به اینجا در آزمون معیار شرکت کنید.

منبع: Daily Hive