Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

شهرداری دلتا بدنبال استخدام نیروی کاری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری دلتا در بریتیش‌کلمبیا بدنبال جذب نیرو برای پست‌های شغلی متنوع بوده و تا روز جمعه در مجموع 19 فرصت شغلی را وبسایت خود منتشر کرده است.

در ادامه نگاهی به بهترین فرصت‌های شغلی که دستمزدهای بالا دارند می‌اندازیم.

Planner

دستمزد: 45.68 تا 53.97 دلار در ساعت

متقاضیان باید علاوه بر داشتن مدرک Planner یا دیگر رشته‌های تحصیلی مرتبط دانش کافی برای توسعه برنامه‌ریزی در دپارتمان Community Planning & Development را دارا باشد.

اینجا درخواست دهید

Engineering Project Technologist

دستمزد: 43.82 تا 51.78 دلار در ساعت

برای استخدام باید حداقل سه سال تجربه کاری بعنوان مهندس حمل‌ونقل، ترجیحا در نهادهای شهری را، داشته باشید. توانایی کار با نرم‌افزار AutoCAD، سابقه مدیریت پیاده‌راه و قابلیت کار با نرم‌افزار مدلسازی حمل‌ونقل نیز جزو بایدهای این فرصت شغلی هستند.

اینجا درخواست دهید

Registered Nurse

دستمزد: 38 تا 44 دلار در ساعت

این موقعیت شغلی بدنبال کسانیست که سابقه دو سال تجربه کار بعنوان پرستار با مدرک لیسانس پرستاری و مدرک Public Health Nursing از دانشگاهی معتبر را دارند. همچنین متقاضیان باید مجوز فعالیت از British Columbia College of Nursing Professionals (BCCNP) را داشته باشند.

اینجا درخواست دهید

User Support Specialist

دستمزد: 34.23 تا 40.29 دلار در ساعت

شهرداری دلتا بدنبال کسانیست که مدرک دو ساله در حوزه تکنولوژی کامپیوتر یا رشته‌های مرتبط از یک انستیتو تکنولوژی یا کالج را دارند. اگر دانش کافی درباره Information Technology Service Management و  قالب ITIL را داشته باشید برای این شغل کاملا ایده‌آل هستید.

اینجا درخواست دهید

Dance Instructors

دستمزد: 29 دلار در ساعت

شهرداری بدنبال افراد دینامیک، خلاق و پرانرژی بمنظور برنامه‌ریزی و آموزش دوره‌های رقص تفریحی برای تمام گروه‌های سنی با توانایی‌های مختلف است.

اینجا درخواست دهید

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فرصت‌های شغلی حتما به وبسایت شهرداری دلتا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive