Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

سقوط مدیر مالی Bed Bath and Beyond از برج Jenga نیویورک

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به گفته پلیس نیویورک، مدیر مالی شرکت Bed Bath & Beyond Inc’s BBBY.O بعدازظهر روز جمعه از برج Jenga سقوط کرد و کشته شد. این اتفاق درست چند روز پس از شکایتی مبنی بر دست داشتن این فرد در کلاهبرداری سهامی رخ داده است.

گوستاوو آرنال ۵۲ ساله در سال ۲۰۲۰ به شرکت Bed Bath & Beyond BBBY.O ملحق شده بود. او پیش از این مدیر مالی برند لوازم آرایشی Avon در لندن بود که بر اساس پروفایلش در LinkdIn ۲۰ سال در شرکت Procter & Gamble PG.N کار می‌کرده است.

روز جمعه ساعت ۱۲:۳۰ بعدازظهر پلیس پس از پاسخ به تماس تلفنی ۹۱۱ پیکر مردی ۵۲ ساله را نزدیک به برج Jenga پیدا کرد. با وجود جراحت‌های بسیار زیاد هویت این مرد گوستاوو آرنال تشخیص داده شد.

شرکت Bed Bath & Beyond BBBY.O با صدور بیانیه‌ای این خبر را تأیید کرده؛ اما هیچ‌گونه جزئیاتی را از این حادثه فاش نکرده است.

بر اساس گزارش رویترز، آرنال ۵۵٬۰۱۳ سهم شرکت Bed Bath & Beyond را از ۱۶ تا ۱۷ آگوست فروخته است. سهام فروخته شده به ارزش ۱٬۴ میلیون دلار تخمین زده شده است. هنوز ۲۵۵٬۴۰۰ سهم برای آرنال باقی‌مانده بود.

در تاریخ ۲۳ آگوست گروهی از سهام‌داران از آرنال و رایان کوهن سهام‌دار اصلی این شرکت با اتهام افزایش مصنوعی قیمت سهام و با ادعای زیان مالی ۱٬۲ میلیارد دلاری، از این شرکت شکایت کرده بودند. پس از این شکایت آرنال سهام خود را به قیمت بالاتری به فروش رساند.

این پرونده در دادگاه ناحیه کلمبیا، ایالات متحده، در جریان است. شرکت Bed Bath & Beyond در مورد این پرونده نظری نداده است.

شرکت عرضه‌کننده کالاهای خانگی Bed Bath & Beyond اعلام کرده بود طی هفته گذشته ۱۵۰ فروشگاه خود را تعطیل خواهد کرد و قصد دارد با تعدیل نیرو استراتژی تجاری خود را تغییر دهد.

این شرکت که کاهش ۲۶ درصدی فروش خود را در سه‌ماهه دوم سال پیش‌بینی کرده بود، اعلام کرد از فروش برند Buybuy Baby منصرف شده است.

 

منبع: globalnews