Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

پایان الزام ارائه سابقه واکسیناسیون کووید-۱۹ در بدو ورود به کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر اساس گزارش The Globe and Mail کانادا الزام ارائه سابقه واکسیناسیون کووید-۱۹ را در سطح فدرال تا پایان ماه جاری به‌روزرسانی می‌کند.

به همین ترتیب افرادی که وارد کانادا می‌شوند نیز دیگر نیازی به ارائه مدارک واکسیناسیون نخواهند داشت و می‌توانند اطلاعات خود را در اپلیکیشن ArriveCAN وارد نکنند.

شرایط جدید ورود به کانادا در تمامی مرزهای هوایی، زمینی و دریایی اعمال خواهد شد. باوجوداینکه انتظار می‌رود شرایط ورود به کانادا تا ۳۰ سپتامبر به‌‌روزرسانی شود، منابع Globe می‌گویند این شرایط تاکنون در کابینه نهایی نشده است.

به گفته برخی منابع Globe این احتمال وجود دارد که کانادایی‌ها بنا به دستور وزیر بهداشت فدرال ملزم به استفاده از ماسک در قطارها و هواپیماها باشند.

الیز استفانیک، نماینده کنگره ایالات متحده، طی نامه‌ای به دولت فدرال کانادا در ماه گذاشته، از این مقامات دولتی خواست دیگر از ArriveCAN استفاده نکنند.

این اپلیکیشن تا زمانی که مورداستفاده قرار بگیرد، مشکلات خود را به همراه خواهد داشت. در حال حاضر اخطار «اختلال برنامه‌ریزی شده در سرویس» در سایت وجود دارد که توسط آژانس خدمات مرزی کانادا ایجاد شده است. قرار است این اپلیکیشن در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۲ سپتامبر از ساعت ۶ الی ۶:۳۰ صبح ET به‌روزرسانی شود.

به شما توصیه می‌کنیم تمامی اطلاعات ArriveCAN را ذخیره کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکل اطلاعات شما حذف نشود. شما می‌توانید این کار را ۷۲ ساعت قبل از ورود به کانادا و به‌وسیله اپلیکیشن تلفن‌ همراه و یا از طریق وب‌سایت ArriveCAN انجام دهید.

افرادی که در زمان اختلال به ArriveCAN دسترسی ندارند نیز می‌توانند اطلاعات خود را وارد Traveller Contact Information Form کنند.

 

منبع: Dailyhive