Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

معرفی ویزای جدید برای کار و زندگی در اسپانیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با شروع فصل سرما در کانادا شاید آرزوی بسیاری از شهروندان بازگشت هوای آفتابی و گرم باشد و بدون شک یکی از بهترین مقصدها برای تجربه این شرایط در فصل زمستان اسپانیاست.

حال به لطف یک ویزای موقت جدید این آرزو می‌تواند برای نیروی کار کانادایی به واقعیت مبدل شود.

اسپانیا ازجمله آخرین کشورهای اروپاییست که قصد دارد یک digital nomad visa ارائه دهد. با استفاده از این ویزا کارگران خارجی می‌توانند با بهره‌مند شدن از برخی تخفیف‌های مالیاتی برای مدت محدود در این کشور مشغول به کار شوند.

براساس گزارش گاردین این قانون هنوز به تصویب نرسیده اما انتظار می‌رود این ویزا در ابتدا تنها یکسال معتبر باشد و بتوان آن را برای حداکثر پنج سال تمدید کرد.

چنانچه نیروی کار صاحب همسر یا فرزند باشد آن‌ها نیز می‌توانند برای دریافت ویزا اقدام کنند.

افراد پذیرفته شده طی چهار سال نخست اقامت ملزم به پرداخت 15 درصد مالیات هستند که در مقایسه با 25 درصد استاندارد بسیار کمتر است.

این ویزا برای تمام کارگران شاغل در شرکت‌های خارج از اسپانیا قابل ارائه است. این کارمندان می‌توانند حداکثر 20 درصد درآمد خود را از سازمان‌های اسپانیایی کسب کنند.

متقاضیان باید ساکن خارج از European Economic Area باشند و باید بتوانند حداقل یکسال در اسپانیا مشغول به کار شوند.

علاوه بر این متقاضیان باید ثابت کنند از درآمد کافی برای گذران زندگی برخوردار هستند و دارای آدرس محل سکونت در اسپانیا باشند.

البته اسپانیا تنها کشور ارائه دهنده این نوع ویزا نبوده و اخیرا پرتغال نیز آن را ارائه کرده است. در خارج از قاره اروپا کشور اندونزی نیز مقصدی عالی برای دریافت این نوع ویزا محسوب می‌شود.

منبع: Daily Hive