Wednesday, April 24, 2024
3.1 C
Calgary

مردم از ترک کردن کلگری برای زندگی در تورنتو پشیمان می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپین تبلیغاتی Alberta is Calling یا «آلبرتا ما را فرامی‌خواند» به تازگی توجهات فراوانی را به خود جلب کرده است. بسیاری از افرادی که کلگری را برای زندگی بهتر در تورنتو ترک کرده‌اند، پشیمان هستند.

همه چیز با پستی از u/aliensuperstar8 شروع شد.

این افراد با ابراز دلتنگی برای کلگری می‌گویند برای دستیابی به فرصت‌های بیشتر و استقلال کلگری را ترک کرده‌اند. زندگی در شهرهای کوچه خسته کننده است و افراد برای رسیدن به اهدافشان به شهرهای دیگر سفر می‌کنند.

به گفته یکی از مهاجران که به شهر Vaughan نقل مکان کرده است، مردم این شهر روابط سردی با یکدیگر دارند و مالیات و گرانی سرسام‌آور است. این فرد معتقد است تا پیش از ترک کلگری متوجه مهربانی و صمیمیت مردم این شهر نشده بود.

وجود کوه‌های زیبا به عنوان یکی از دلایل اصلی مهاجرت مردم به آلبرتا شناخته می‌شود.

شهرک کنمور که تنها ۴۵ دقیقه با کلگری فاصله دارد مملو از تفریحات بسیار جذابی است که در دسترس ساکنین کلگری قرار می‌گیرند.

پست مورد نظر با واکنش‌های متنوعی روبه‌رو شده است. به گفته یکی از کاربران، کمبود فضای سبز، ترافیک، هزینه بالای زندگی، شلوغی و جمعیت مواردی هستند که انسان را خسته می‌کنند.

اگر شما نیز از ترافیک شهرهای بزرگ خسته شده‌اید، جالب است بدانید که بهترین مسیرهای دوچرخه‌سواری کانادا در کلگری ساخته شده است.

علاوه بر این، کلگری شهر بسیار ارزان قیمتی نسبت به تورنتو است. میانگین اجاره‌بها در کلگری ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار ارزان‌تر از تورنتو است. میانگین قیمت خانه در تورنتو ۴۰۰٬۰۰۰ دلار از کلگری بیشتر است.

شما برای خرید خانه در کلگری تنها کافی‌ است ۳ سال پس‌انداز کنید، در حالی که این مدت زمان برای خرید خانه در تورنتو ۳۰ سال است.

برخی از افرادی که پیش از این در کلگری زندگی نمی‌کرده‌اند اما بنا به دلایلی به این شهر نقل مکان کرده‌اند، معتقدند کلگری شهر بسیار خوبی است.

یکی از این افراد شخصی ساکن تورنتو است که برای تحصیل به کلگری نقل مکان کرده است. به گفته او با وجود اینکه کلگری به بزرگی تورنتو نیست اما کیفیت زندگی در این شهر ۱۰ برابر بهتر از تورنتو است. این شخص معتقد است که به مرور زمان مردم بیشتری به کلگری مهاجرت خواهند کرد.

به همین دلیل است که کلگری به عنوان یکی از دو منطقه بی‌نظیر برای زندگی، نه تنها در کانادا و آمریکای شمالی، بلکه در سراسر جهان نام‌گذاری شده است.

 

منبع: Dailyhive