Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

معرفی پنج مسیر پیاده‌روی آلبرتا برای زمستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بارش برف به معنای پایان فعالیت‌ در فضاهای باز نیست و می‌توان همچنان در بسیاری از مسیرهای کوهستانی آلبرتا همچنان به پیاده‌روی و ورزش ادامه داد.

البته این شرایط تنها در صورت داشتن تجهیزات مناسب و پوشیدن لباس گرم و زمستانی ممکن است. کفش‌های میخ‌دار و باتوم مناسب نیز از دیگر تجهیزات ضروری برای چنین سفرهایی هستند.

در ادامه پنج مسیر پیداده‌روی عالی زمستانی برای علاقه‌مندان به طبیعت و ماجراجویی معرفی شده‌اند.

Troll Falls

این مسیر برای افراد مبتدی که می‌خواهند به اولین پیاده‌روی زمستانی خود بروند شدیدا توصیه می‌شود. طبیعت‌دوستان با پیمودن مسیر 3.7 کیلومتری Troll Falls از مناظر چشم‌نواز لذت برده و خاطرات تابستان طولانی را خیلی زود فراموش خواهند کرد. برای پایان مسیر دو گزینه خواهید داشت که یکی به بالای آبشار و دیگری به پایین آن ختم می‌شود.

Johnston Canyon

این مسیر فوق‌العاده زیبا و با درجه سختی متوسط در Johnston Canyon بنف واقع شده و فصل زمستان بسیاری را به سوی خود می‌کشاند. مسیر پیاده‌روی برای دسترسی به بالای آبشارها بسیار تماشایی بوده و علاوه بر آن با پیمودن تنها 1.1 کیلومتر می‌توان از پایین آبشارها و زیبایی بی‌نظیر آن‌ها لذت برد. مسیر پیاده‌روی جانستون برای دوچرخه‌سواران و پیاده‌روی به snowshoe نیز توصیه می‌شود و هرچه از زیبایی‌های آن بگوییم کم گفته‌ایم.

Boom Lake

مسیر پیاده‌روی Boom Lake با طول 10.8 کیلومتر از نظر مسافت در کلاس متوسط قرار می‌گیرد. با اینحال افزایش ارتفاع 604 متری ابتدا و انتهای مسیر آن را به یک پیاده‌روی حسابی برای ماه‌های زمستان تبدیل می‌کند. البته باید حواستان باشد که پیمودن آن حدود چهار ساعت طول خواهد کشید. درختان پوشیده از برف آن را به یک مقصد عالی زمستانی برای عکاسی تبدیل می‌کند.

Tunnel Mountain

مسیر 4.5 کیلومتری و کوتاه Tunnel Mountain برخی از بهترین مناظر بنف را در خود جای داده و به آرامی شما را 237 متر بالا می‌برد. زیبایی‌های اطراف تنگه و مناظر یخی آن تا ابد در ذهن شما باقی خواهند ماند.

Maligne Canyon

این شگفتی طبیعی در جسپر واقع شده و یکی از زیباترین مسیرهای پیاده‌روی استان محسوب می‌شود. در طول مسیر لوپ 3.7 کیلومتری آن برخی از بهترین منظره‌ها واقع شده و پیمودن کل مسیر حدود 2.5 ساعت زمان خواهد برد. برخلاف مسیر پرطرفدار و شلوغ Johnston Canyon در اینجا خبری از ترافیک افراد نیست و می‌توان از آرامش یک روز زیبای زمستانی نهایت لذت را برد.

منبع: Daily Hive