Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

فرصت‌های شغلی سرویس اطلاعات امنیتی کانادا با دستمزد بسیار بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سرویس اطلاعات امنیتی کانادا (CSIS) قصد دارد ده‌ها نیروی جدید ازجمله دانشجویان در برنامه‌های CO-OP را استخدام کند که دستمزد اولیه آن در سال به 80,000 دلار هم می‌رسد.

وظیفه CSIS تحقیق و بررسی فعالیت‌هاییست که می‌تواند امنیت ملی را تهدید کند و آن‌ها را به دولت فدرال گزارش می‌دهد. همچنین گام‌هایی برای کاستن از تهدیدهای امنیت ملی ازجمله مبارزه با تروریسم، بررسی‌های امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی بر می‌دارند.

براساس اعلام CSIS آن‌ها بیش از 100 موقعیت شغل تخصصی ازجمله افسران اطلاعاتی (مانند جاسوس مدرن و واقعی) و تحلیلگران فناوری اطلاعات دارند. برخی از این مشاغل سطح ابتدایی بوده و درخواست‌دهندگان باید مدرک لیسانس داشته باشند.

در ادامه مشاغل CSIS در دسامبر 2022 را مشاهده می‌کنید:

بدنبال افراد مسلط به زبان‌های عربی، سومالی، فارسی، ماندارین، کوردی، سورانی، روسی، پنجابی، اردو، هندی، بنگالی و اسپانیایی هستند.

همچنین برنامه‌های CO-OP دانشجویی عبارتند از:

اگر علاقه‌مند به مشاغل امنیتی هستید خبرهای خوشی برای شما داریم؛ دستمزد سالانه این مشاغل بین 65,460 تا 102,250 دلار است. متقاضیان باید دارای مدرک کارشناسی باشند اما بجز آن به مهارت خاصی نیاز نخواهید داشت. پس از موافقت با درخواست استخدام باید در دوره Ottawa-based Intelligence Officer Entry Training (IOET) که حدود 18 هفته زمان می‌برد شرکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست به صفحه مشاغل CSIS در اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive