Thursday, March 28, 2024
-5.3 C
Calgary

آژانس درآمد کانادا نیرو استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آژانس درآمد کانادا (CRA) قصد دارد تعدادی نیروی جدید که دستمزد سالانه برخی از آن‌ها به حدود 100,000 دلار می‌رسد را استخدام کند.

بنابراین اگر به کار با اعداد و ارقام علاقه داشته و سابقه حسابداری دارید بهتر است رزومه خود را از همین حالا آماده کنید.

در میان فرصت‌های شغلی CRA تعدادی مشاغل تمام‌وقت و پاره‌وقت حسابداری هم به چشم می‌خورد. این شغل‌ها در سرتاسر کشور و در تمام استان‌ها و به زبان‌های گوناگون قابل دسترس هستند.

بنابر اعلام CRA دستمزد سالانه مشاغل جدید بین 77,012 تا 98,683 دلار است. همچنین دستمزد اولیه بصورت تدریجی و با گذر زمان افزایش پیدا می‌کند.

ازجمله مزایای کارمندان CRA می‌توان به برنامه شغلی انعطاف‌پذیر، مرخصی‌های چشمگیر، خدمات بهداشتی و درمانی، بازنشستگی، تنوع بالا و گزینه‌های گوناگون و ترکیبی اشاره کرد. بعلاوه تمام تجهیزات و ابزارهای موردنیاز برای انجام کار در اختیار شما قرار می‌گیرد.

بعنوان حسابرس مالیاتی وظیفه شغلی مهمی بر عهده شما خواهد بود و باید بر وضعیت مالیات‌دهندگانی که در خارج از کشور تجارت داشته یا دارایی خود را آنجا نگهداری می‌کنند، نظارت کنید.

همچنین فایل‌های مالیات‌دهندگان ثروتمند، ترویج‌دهندگان مالیاتی و غیره را نیز حسابرسی خواهید کرد.

ساکنین کانادا و شهروندان کانادایی یا ساکنین دائمی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند برای استخدام در این مشاغل درخواست دهند. برخی از فرصت‌های شغلی CRA شاید به داشتن گواهینامه رانندگی و تمایل به مسافرت نیاز داشته باشد. برخی از آن‌ها نیز شامل اضافه‌کاری می‌شوند.

آخرین تاریخ برای ثبت درخواست 31 مارچ 2023 است، بنابراین زمان کافی برای تهیه رزومه خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive