Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

فرصت‌های شغلی با دستمزد بالا در شهرداری کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خبر خوش برای کسانی که بدنبال شغل جدید یا تغییر شغل هستند، شهرداری کلگری چندین فرصت شغلی با دستمزد بسیار بالا برای شما دارد.

بنابراین کافیست به صفحه مشاغل در وبسایت شهرداری کلگری مراجعه کرده و پس از مشاهده فرصت‌های شغلی پاره‌وقت یا تمام‌وقت برای استخدام در آن‌ها درخواست دهید.

در ادامه برخی از این مشاغل معرفی شده است.

Safety Lead

دستمزد سالانه: 89,632 تا 137,281 دلار

بخش ایمنی City of Calgary Green Line Light Rail Transit Project مسئولیت و قدرت اجرایی برای همکاری با City of Calgary Occupational Health & Safety Management System دارد تا از ایمنی کارگران این پروژه مطمئن شود. واحد Safety Lead برنامه‌های ایمنی و بهداشتی را بررسی کرده و سیاست‌های ایمین شهری را اجرا می‌کند تا موجب حفظ City Safety Management System for Green Line شود.

Leader, Operational Coordination

دستمزد سالانه: 89,632 تا 137,281 دلار

بنابر اعلام مدیر Collection Services، شما در این شغل مسئولیت مدیریت راهبردری و مالی پیشرفت عملکرد عملیاتی را برعهده دارید تا دستورالعمل‌های لازم بمنظور ارائه موثر و کارآمد خدمات Collection Services در حوزه‌های مدیریت نیروی کار، وسایل نقلیه و تجهیزات عملیاتی (V&E) و تکنولوژی بدرستی اجرا شوند.

شما بعنوان عضو اصلی تیم Waste and Recycling Services (WRS) بر گروهی از کارکنان پشتیبانی عملیاتی نظارت خواهید داشت و مسئولیت رهبری مدیریت تمام کارکنان مجموعه را عهده‌دار هستید. شما از کارکنان برای ایجاد و حفظ تعامل، ترویج توسعه مهارت و ارتقای عملکرد تیم، حمایت خواهید کرد.

Traffic Design Engineer

دستمزد سالانه: 86,967 تا 131,311 دلار

مسئولیت شما طراحی زیرساخت برای جابجایی ایمن تمام کاربران شبکه حمل‌ونقل، ازجمله تهیه نقشه‌های هندسی دقیق برای راه‌ها، خواهد بود. همچنین شما مسئول پروژه‌های عملیاتی در حوزه طراحی هندسی جاده، ساخت سیگنال، بهبود عملکرد، زیرساخت دوچرخه و بهبود ایمنی ترافیک خواهید بود.

شما در این سمت با منابع داخلی و خارجی و ذینغعان همکاری خواهید کرد و انواع طراحی‌ها را با توجه به جزئیات مجور بودن و هماهنگی با فعالیت‌های ترافیکی، مخصوصا در زمینه طراحی هندسی برای ویژگی‌های شهری ازجمله هندسه تقاطع‌ها در نقاط دارای سیگنال، حاشیه راه‌ها، محل‌های عبور عابرین، سیگنال‌ها و نشانه‌گذاری‌ جاده‌ها و دیگر ویژگی‌های ترافیکی، مورد بررسی قرار خواهید داد.

Director, Corporate Security

دستمزد سالانه: 133,500 تا 203,000 دلار

بنابر اعلام شهرداری کلگری، شما در این شغل یک عضو پیوسته دپارتمان Law, Legislative Services and Security و تیم Senior Management شهرداری شهر خواهید بود.

بعنوان مدیر باید یک تیم از نیروهای حرفه‌ای امنیتی که وظیفه نظارت فعال و رسیدگی به خطرات امنیتی، تکمیل فوری، دقیق و جامع تحقیقات و انجام اقدامات پیشگیرانه با هدف حفاظت از کارکنان، اطلاعات و دارایی شهروندان و شهرداری کلگری دارند را، رهبری کنید.

این مدیر یک رهبر فراگیر خواهد بود که برابری، تنوع و شمول را در یک محل کار ایمن ترویج داده و از طریق رویکردی مشترک، هماهنگی میان تیم‌های داخلی و سازمان‌های خارجی را تضمین می‌کند.

Corporate Finance Leader (Systems)

دستمزد سالانه: 89,632 تا 137,281 دلار

شما در این فرصت شغلی وظبفه رهبری و هدایت فعالیت‌های حسابداری و مالی برای واحدهای تجاری گوناگون را عهده‌دار هستید. وظایف اصلی این شغل شامل برنامه‌ریزی بیزینس و استراتژی؛ رهبری، تخصص مالی و مشاوره برای کمک به امور مالی بمنظور رسیدن به اهداف با استفاده از Peoplesoft، Business Objects و دیگر ابزارها؛ ارائه آنالیزها و حمایت مالی؛ فعالیت نزدیک با بخش IT System Support با هدف درک تغییرات جدید یا اجرای عملکرد جدید که از Finance پشتیبانی می‌کند؛ مشارکت در کمیته‌ها و پروژه‌های واحد بیزینس؛ مشارکت در نقش‌های کلیدی، همکاری با واحدهای بیزینس با ارائه مشاوره‌های سیستم درباره کمیته‌ها و پروژه‌های گوناگون؛ اطمینان از حسابرسی‌های داخلی کنترل‌ها/مدیریتی؛ توسعه و تضمین کنترل‌های داخلی مناسب و کسب اطمینان از پایبندی رویه‌ها و فرایندهای حسابداری در سیستم‌ها و قابلیت حسابرسی آن‌ها؛ پشتیبانی و ادغام تغییرات و فرایندهای صنعت، شرکت، پورتفولیو و واحد تجاری؛ اطمینان از یکپارچگی و سازگاری اطلاعات مالی و پایبندی به خط مشی‌ها و رویه‌های شهری.

منبع: Daily Hive