Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

فرصت‌های شغلی دولت کانادا با دستمزد بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برای تامین هزینه‌های بالای زندگی در شرایط اقتصادی فعلی پیدا کردن شغلی با دستمزد بالا کاملا حیاتیست. دولت کانادا نیز در وبسایت خود فرصت‌های شغلی بسیار با درآمد قابل‌توجه معرفی کرده که ارزش بررسی بیشتر را دارند.

دولت کانادا در تمام طول سال اقدام به استخدام نیروی جدید می‌کند، اما هم‌اکنون دستمزد فرصت‌های شغلی معرفی شده بسیار بالا و مناسب هستند. در حال حاضر آن‌ها به حدود هزار نیرو جدید نیاز دارند که دستمزد سالانه حدود 400 مورد بین 60,000 تا 100,000 دلار است.

تمام شهروندان با سطوح مختلف از توانایی و تجربه کاری می‌توانند برای این شغل‌ها درخواست دهند.

در صفحه مشاغل وبسایت دولت کانادا بطور دقیق به شرایط موردنیاز برای هر شغل ازجمله زبان موردنیاز، توضیحات کامل درباره شرایط کاری و حداقل دستمزد اشاره شده است.

برخی از مشاغل موجود که دستمزد بسیار بالایی دارند مربوط به حوزه تکنولوژی و مدیرتی هستند.

برای مثال یک IT Senior Advisor می‌تواند بین 101,541 تا 126,390 دلار درامد سالانه داشته باشد. دستمزد شاغلین Data Science نیز تقریبا مشابه بوده و بین 100,121 تا 116,116 دلار خواهد بود. هر دو فرصت‌ شغلی در نواحی مختلف کشور ارائه می‌شوند.

اما اگر شرایط لازم برای فرصت‌های شغلی بالا را ندارید همچنان شانس اشتغال در مشاغل حوزه IT با دستمزد پایه سالانه 64,000 دلار را خواهید داشت.

اگر به حوزه ارتباطات علاقه داشته و مسلط به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی هستید شغل Digital Communication Advisor با درآمد سالانه بین 85,000 تا 92,000 دلار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با توجه به سطح توانمندی شما فرصت‌های شغلی دیگری نیز در حوزه ارتباطات وجود دارند.

هرچند فرصت‌های شغلی بسیاری از طرف دولت ارائه شده اما چنانچه تسلط شما بر زبان فرانسه بهتر باشد شانس بیشتری خواهید داشت.

برای مشاهده فرصت‌های شغلی فعلی به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive