Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

بریتیش کلمبیایی‌ها بیشتر از ساکنین استان‌های دیگر به آلبرتا مهاجرت می‌کنند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بر اساس گزارش شرکت باربری و بسته‌بندی Vancouver in the Box، مستقر در بریتیش کلمبیا، تعداد افرادی که از بریتیش کلمبیا و ونکوور مهاجرت می‌کنند، از سایر استان‌ها بیشتر است.

این شرکت که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد خدمات خود را در سراسر استان بریتیش کلمبیا ارائه می‌دهد.

به گفته این شرکت باربری، ۵۰ درصد افرادی که در سال ۲۰۲۲ از بریتیش کلمبیا مهاجرت کرده‌اند آلبرتا را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. این تعداد سه برابر بیشتر از سال گذشته است.

آمارهای سال ۲۰۲۲ این شرکت نشان می‌دهد ۶.۵ درصد بریتیش کلمبیایی‌ها به استان‌های دیگر و ۱.۵ درصد به استان آلبرتا مهاجرت کرده‌اند. در سال ۲۰۲۱ نیز که از آن با عنوان مهم‌ترین سال همه‌گیری یاد می‌شود ۱.۵ درصد افراد به استان‌های دیگر و یک‌سوم به آلبرتا مهاجرت کرده‌اند.

در بیانیه شرکت Vancouver in the Box‌ آمده است: «از مشتریان سال ۲۰۲۱ ما حدود ۱۱ درصد از ونکوور به حومه شهر و ۲ درصد به Okanagan مهاجرت کرده‌اند. بیشتر این مشتریان والدینی بودند که به دلیل دورکاری نیازمند فضای کار شخصی و فضای باز برای کودکانشان بودند. این عدد در سال ۲۰۲۲ کاهش ۹ درصدی داشت که نزدیک به آمار سال ۲۰۲۲ شد.»

به گفته این شرکت باربری پایین بودن مبالغ اجاره‌بها در کلگری و ادمونتون باعث شده است آلبرتا به عنوان محبوب‌ترین مقصد خانواده‌های جوان نام‌گذاری شود.

گزارش کامل Vancouver in the Box را می‌توانید در این لینک مطالعه کنید.

 

 

منبع: Dailyhive