Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

بهترین پاسیوهای کلگری برای روزهای سرد زمستان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

خوردن غذا در پاسیو رستوران همیشه لذت‌بخش بوده، اما آغاز فصل سرما و زمستان شرایط را تغییر می‌دهد. از آنجایی که خوردن غذا با ژاکت و کلاه به هیچ عنوان ایده‌آل نیست صاحبان رستوران‌ سعی می‌کنند با ایجاد فضای مسقف، نصب سیستم گرمایشی مناسب و قرار دادن آتشدان فضای پاسیو را گرم کنند.

در ادامه با 16 مورد از بهترین پاسیوهای کلگری برای فصل زمستان بیشتر آشنا می‌شویم.

Rooftop

منو مدرن این رستوران لیستی متنوع از نوشیدنی‌ها و غذاها را در خود جای داده است. مجموعه Rooftop تا 350 نفر ظرفیت دارد، برخی از بهترین پیتزاهای شهر را تهیه میکند و سیستم صوتی بسیار باکیفیت دارد. علاوه بر این در گوشه و کنار LED و پروژکتورهای بزرگ خواهید یافت و پاسیو آن با یکی از بزرگترین چترهای دنیا پوشیده شده است.

آدرس: 414 3rd Street SW, Calgary

تلفن: 0080-262-403

فیسبوک

Last Best

برای نوشیدن آبجو خنک در زمستان باید به یک پاسیو دلنشین و گرم بروید؛ Last Best این فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد. خوردن غذاهای عالی در کنار آبجو لذیذ در فضای باز این رستوران که به بخاری، وسایل گرمایشی و آتشدان مجهز است بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس: 607 11 Avenue SW, Calgary

تلفن: 7387-353-587

فیسبوک

Bottlescrew Bills

این بار زیبا محیطی عالی برای دورهمی‌های دوستانه، شب‌نشینی زمستانی، نوشیدن آبجو، لذت بردن از موسیقی زنده و رقص است. در کنار این‌ها Bottlescrew یکی از بهترین پاسیوهای مجهز به سیستم گرمایشی را نیز دارد. در این مجموعه سه پاسیو جاداگانه داشته که در طول زمستان دو مورد از آن‌ها پذیرای میهمانان هستند. بعلاوه ورود حیوانات خانگی به پاسیو آزاد بوده که مزیت مهمی محسوب می‌شود.

آدرس: 140 10 Avenue SW, Calgary

تلفن: 7900-263-403

فیسبوک

Comery Block

این مجموعه که با الهام از باربکیوهای West Tennessee طراحی شده در خیابان 17ام قرار دارد و نشستن در پاسیو آن که مقابل رستوران قرار دارد واقعا لذت‌بخش است. این رستوران یک حیاط پشتی هم دارد که می‌توان برخی از بهترین استیک‌ها و کباب‌ها را در آنجا میل کرد.

آدرس: 638 17 Avenue SW, Calgary

تلفن: 7636-453-403

فیسبوک

Cardinale

این رستوران دنج در گارک ویکتوریا واقع شده و نوشیدنی‌های ویژه، غذاهای لذیذ و برخی از بهترین پاستاهای کلگری را ارائه می‌دهد. پاسیو کوچک رستوران محیطی دوستانه و دلنشین بوجود آورده که برای قرارهای عاشقانه یا دورهمی‌های دوستانه عالیست.

آدرس: 401 12 Avenue Southeast, Calgary

تلفن: 6046-264-403

فیسبوک

Lulu Bar

مجموعه Lulu Bar با داشتن بهترین آشپزها منویی کامل از غذاها و نوشیدنی‌های بی‌نظیر آسیا، هاوایی، کالیفرنیا و بریتیش‌کلمبیا را گرد هم آورده است. این ویژگی در کنار پاسیو گرم، نورپردازی زیبا و صندلی‌های راحت محلی عالی برای خوردن غذا در زیر چترهای معلق فراهم می‌آورد.

آدرس: 510 17 Avenue, Calgary

تلفن: 5707-930-403

فیسبوک

Vegan Street

اگر گیاهخوار هستید Vegan Street را از دست ندهید. میز پیکنیک رستوران تجربه‌ای هیجان‌انگیز بوده که نمی‌توان در زمستان تجربه کرد اما امکان غذا خوردن در پاسیو مسقف و گرم آن همچنان وجود دارد. پس اگر یک دورهمی دوستانه بیرون از خانه در یک روز برفی می‌خواهید به خیابان هفتم بروید.

آدرس: 111 7 Street SW, Calgary

تلفن: 3287-454-403

آدرس: 1413 9 Avenue SE, Calgary

تلفن: 3282-453-403

فیسبوک

Cannibale

این بار فوق‌العاده یکی از بهترین پاسیوهای مخفی را در دل خود جای داده است. منو نوشیدنی‌های Cannibale بسیار کامل بوده که در ترکیب با چراغ‌های آویز و دکوراسیون زیبا تجربه فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند. این محیط با سیستم گرمایشی، آتشدان و آلاچیق سدر از شما میزبانی می‌کند.

آدرس: 813 1 Avenue NE, Calgary

تلفن: 5808-454-403

فیسبوک

The Living Room

هرچند این پاسیو مسقف ندارد اما سیستم گرمایشی قدرتمند و آتشدان‌های بزرگ فضا را گرم و دلنشین می‌کنند. بنابراین می‌توان در سردترین شب‌ها از خوردن غذاهای مدرن و لذیذ Living Room در آن لذت برد، البته اگر برف و باران نبارد!

آدرس: 514 17 Avenue, Calgary

تلفن: 9830-228-403

فیسبوک

Rooftop bar Simmons

ساختمان Simmons در East Village جزو زیباترین بناهای کلگری محسوب می‎شود و یکی از بهترین پاسیوهای شهر را در آن خواهید یافت. منظره پانوراما محوطه Rooftop bar نمایی دیدنی از Bow River و آسمانخراش‌های دیدنی شهر دارد. منو غذا، نوشیدنی‌، کوکتل، دسر و پیتزا این رستوران بسیار کامل است.

آدرس: 618 Confluence Way SE, Calgary

تلفن: 3115-452-403

فیسبوک

Ricardos Hideaway

پاسیو این رستوران از دو بخش مسقف و بدون سقف تشکیل شده و می‌توان در قسمت باز از نوشیدن کوکتل و خوردن غذاهای کارائیبی در هوای سرد زمستان لذت برد. چراغ‌های آویز و آتشدان بزرگ مرکز پاسیو به گرم شدن میهمانان کمک می‌کنند.

آدرس: 1530 5 Street SW, Calgary

تلفن: 2585-349-587

فیسبوک

National

دلایل متعددی باعث شهرت National شده‌ و بدون شک داشتن پاسیو دیدنی جزو از اصلی‌ترین آنهاست. این پاسیو بر روی سقف قرار داشته مجهز به سیستم گرمایشی قدرتمند است. شعبه National در خیابان دهم محوطه‌ای بزرگ با سیستم گرمایشی دارد و شعبه خیابان هفدهم به آتشدان مجهز است. بنابراین می‌توان با درنظر گرفتن شرایط جوی و حس و حالتان به هرکدامشان بروید.

آدرس: دارای شعبه‌های گوناگون در سطح شهر

فیسبوک

Calcutta Cricket Club

فضای داخلی این کلوپ هیجان‌انگیز بسیار رنگارنگ بوده و می‌توان غذاهای هندی گوناگون را در آن امتحان کرد. پاسیو رستوران در مجاورت خیابان قرار دارد و یک سایبان بزرگ آن را می‌پوشاند. رومیزی‌های گلدار و گل‌های تزئینی چهره‌ Calcutta Cricket Club را کاملا هندوستانی و گرم می‌کنند.

آدرس: 340 17 Avenue SW, Calgary

تلفن: 1555-719-403

فیسبوک

Ship and Anchor

این رستوران پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای بوده و می‌توان غذاهای متنوع را در پاسیو زیبایش میل کرد. این پاسیو به سیستم گرمایشی قدرتمند مجهز بوده و می‌توان یک شب زمستانی خاطره‌انگیز را در آن تدارک دید.

آدرس: 534 17 Avenue SW, Calgary

تلفن: 3333-245-403

فیسبوک

First Street Market

منو این رستوران بسیار کامل بوده و انتخاب غذا از میان آن بسیار دشوار است. محیط First Street Market به فودکورت شباهت دارد و برخی از بهترین غذاهای کلگری در آن سرو می‌شود. شما می‌توانید غذای خود را در فضای باز، دوستانه، رنگارنگ و گرم پاسیو میل کنید که با سقف شیشه‌ای پوشیده شده است.

آدرس: 1327 1 Street SW, Calgary

فیسبوک

Proof

این مجموعه یکی از بهترین بارهای کوکتل کلگری را داشته که در تمام سال گردشگران و علاقه‌مندان را به سوی خود می‌کشاند. پاسیو رستوران همیشه باز بوده و با داشتن سقف و سیستم گرمایشی مناسب تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را در سرمای زمستان برایتان رقم می‌زند.

آدرس: 1302 1 Street SW, Calgary

تلفن: 2414-246-403

فیسبوک

منبع: Daily Hive