Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

معرفی بهترین پیست‌های اسکیت روی یخ کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر اهل ورزش‌های زمستانی هستید حتما می‌دانید سرد شدن هوا بهترین شرایط را برای پوشیدن کفش‌های اسکیت، آماده کردن هات‌چاکلت و رفتن به پیست‌های یخ‌زده کلگری ایجاد می‌کند.

شهر کلگری چندین پیست‌ اسکیت داشته که در ماه‌های زمستان میزبان عاشقان این ورزش هستند. پیست‌های اسکیت در فضای باز رایگان بوده و در برخی از آن‌ها امکان کرایه لوازم و تجهیزات هم وجود دارد.

در ادامه با هفت مورد از بهترین پیست‌های اسکیت روی یخ کلگری آشنا می‌شویم.

North Glenmore Park ice trail

این مسیر با طول 730 متر به آتشدان، سکوی تماشا، نورپردازی جذاب و نیمکت‌ در محل‌های گوناگون مجهز است. بعلاوه مناظر بسیار تماشایی به Glenmore Reservoir خواهید داشت.

آدرس: 7305 Crowchild Trail SW, Calgary

زمان: هر روز از 11 صبح تا 10 شب

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود دارد

Shaganappi Community Association outdoor rink

این مجموعه بسیار مجهز دارای یک مسیر لوپ اسکیت، یک زمین هاکی و فضاهای کوچک برای تمرین است. بعلاوه می‌‌توان اطراف آتشدان‌ها گرم شد و زیر چراغ‌های آن شبانه به اسکیت پرداخت.

باید توجه داشت که تنها اعضای Shaganappi Community Association اجازه استفاده از پیست را دارند، پس پیش از هر چیز در این انجمن عضو شوید. با مراجعه به اینجا می‌توان ثبت‌نام کرده یا عضویت خود را تمدید کنید.

آدرس: 2516 14th Avenue SW, Calgary

زمان: هر روز

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود دارد

Barb Scott Park

بدون شک اسکیت روی یخ در نزدیکی نماد رنگارنگ Chinook Arc در مرکز شهر کلگری در Brab Scott Park حال‌ و هوای دیگری دارد. در اینجا نیمکت‌ها و میزهای بسیار بوده، منظره‌ای بسیار دیدنی به بنای باشکوه Dr. Carl Safran Centre خواهید داشت و امکان بازی با چراغ‌های مجسمه Chinook Arc هم وجود دارد.

آدرس: 12th Avenue and 9th Street SW, Calgary

زمان: هر روز از 5 صبح تا 11 شب

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود ندارد

Prairie Winds Park

این پیست در سال 2017 بازسازی شده و شامل یک استخر و پارک اسپری برای تابستان و پیست اسکیت روی یخ برای زمستان است. فاصله نزدیک Prairie Winds Park تا فرودگاه باعث شده در آن حتی امکان هوا کردن بادبادک هم وجود نداشته باشد. در این پارک تپه‌ای برای سورتمه و تیوب‌سواری (toboggan hill)، سرویس بهداشتی و فضاهای پیک‌نیک و دیگر سرگرمی‌های زمستانی وجود دارد.

آدرس: 223 Castleridge Boulevard NE, Calgary

زمان: هر روز از 5 صبح تا 11 شب

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود دارد

Carburn Park

این پارک تماشایی و زیبا در تابستان مکانی عالی برای ماهی‌گیری و تماشای پرندگان است، اما با آغاز زمستان به مقصد عاشقان اسکیت روی یخ تبدیل می‌شود. شما می‌توانید درحالی که منظره مرکز شهر در افق را تماشا می‌کنید اسکیت بازی کرده و از زیبایی‌های اطراف نهایت لذت را ببرید.

آدرس: 67 Riverview Drive SE, Calgary

زمان: هر روز از 11 صبح تا 10 شب

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود ندارد

Bowness Park lagoon and ice trail

دراین مرکز تفریحی و گردشگری محبوب طی ماه‌های تابستان امکان قایق و قطار سواری وجود داشته و با از راه رسیدن زمستان به پیست اسکیت تبدیل می‌شود. شما می‌توانید در اطراف تالاب Bowness Park قدم زده و مسیر یخی 1.6 کیلومتری در ساحل رودخانه Bow را بپیمایید. علاوه بر این امکان کرایه دوچرخه‌های ice bike برای افراد بزرگسال و کودکان نیز وجود دارد.

آدرس: 8900 48th Avenue NW, Calgary

زمان: هر روز از 5 صبح تا 11 شب

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود دارد

Olympic Plaza

این پیست مشهور مقصد بسیاری از اهالی کلگری برای اسکیت روی یخ است. در Olympic Plaza خانواده‌ها و دوستان گرد هم آمده و لحظاتی بسیار شیرین‌ و بیادماندنی را رقم می‌زنند. لازم به ذکر است که مراسم اهدای مدال المپیک زمستانی 1988 کلگری نیز در همینجا برگزار شده است. شما می‌توانید در ادامه به Stephen Avenue رفته و از خوردن غذای گرم، کافه و دیگر نوشیدنی‌ها در رستوران‌ها، بارها و کافه‌های متعدد آن لذت ببرید.

آدرس: 228 8th Avenue SE, Calgary

زمان: هر روز از 10 صبح تا 9 شب

امکان کرایه تجهیزات اسکیت روی یخ وجود دارد

منبع: Daily Hive