Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

سال نو با شغل نو؛ آگهی‌های استخدام در کلگری برای ژانویه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سال نو فرصتی عالی برای شروع شغلی جدید است. کلگری نیز با داشتن فرصت‌های شغلی متعدد شرایط بی‌نظیری را برای این منظور در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

در ادامه برخی از بهترین فرصت‌های شغلی کلگری در ماه ژانویه را خواهیم دید، با پیکوبینو همراه باشید.

Calgary Sports and Entertainment Corporation

ماموریت آن‌ها ایجاد پلی ارتباطی میان شهروندان و رویدادهای ورزشی و سرگرمی است. چهار اصل بنیادین ادب، ایمنی، پاکیزگی و هیجان در شرکت رعایت می‌شود تا محیطی پرانرژی برای تمام کارمندان ایجاد شود. اگر بدنبال شغل پویا و مهیج هستید به تیم آن‌ها بپیوندید.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها 31 نیرو برای مشاغل گوناگون ازجمله Digital Partnerships Coordinator، Sales Associate و Payroll Assistant می‌خواهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Lighthouse Lab

این آزمایشگاه از 2013 آغاز به کار کرده و تیمی شامل توسعه‌دهندگان نرم‌افزار مشتاق به کدنویسی، تندریس و آموزش دارد. ماموریت Lighthouse Lab تغییر روش‌های ارائه آموزش در حوزه فناوری است.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال Full-Time Web Instructor، Senior Financial Analyst، HR Coordinator،  Customer Care Specialist، Program Operations Manager، Learning Experience Designer، Subject Matter Expert، Data Analytics / Data Science، Learning Advisor (دانشجو)، Creative Services Manager، Sr. Website Manager، Intermediate Software Developer و Senior Ruby on Rails Developer هستند.

مزایای شغلی: این مجموعه از نیروهای حرفه‌ای سرتاسر کانادا برای کار از راه دور دعوت می‌کند. انعطاف‌پذیری کار از راه دور و مزایای گوناگون به کارمندان اجازه می‌دهد زمان بیشتری را در کنار خانواده و دوستان سپری کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Town of Okotoks

این مجموعه پیشرو با محیط کار پرچالش و دینامیک خود با اتکا به همکاری، ارتباطات آزاد و کار گروهی به مشتریان خدمات ارئه می‌کند.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها شش نیرو در حوزه‌های گوناگون ازجمله Waste Services Operator and Programs و Event Leader استخدام می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

NDAX

این پلتفرم پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال طبق قوانین بانکداری کانادا فعالیت کرده و با در نظر گرفتن معامله‌گران خرد، کلان، تازه‌کار و حرفه‌ای ایجاد شده است. NDAX پلتفرمی ساده و کامل بوده که استاندارهایی جدید در صنعت ارزهای دیجیتال کانادا وضع کرده است. ماموریت آن‌ها قدرتمندتر کردن کانادا برای بهره بردن از پتانسیل امور مالی دیجیتال و برطرف کردن نیازهای گوناگون این حوزه است. تیم NDAX در رشته‌های مختلف ازجمله مالی، فناوری، مهندسی، بازاریابی و غیره تخصص دارند.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها به نیروهای جدید برای سمت‌هایی چون Senior React JS Developer (دورکار) و غیره نیاز دارند.

مزایای شغلی: کارمندان از ساعات کاری انعطاف‌پذیر، مزایای مرخصی با حقوق، سهام اختیاری، هدایا و جوایز تشویقی، تخفیف‌های ویژه کارمندان، آموزش و توسعه و برنامه مراقبت‌های جامع سلامت (پزشکی، معلولیت، دندانپزشکی و چشم‌پزشکی) همراه با بیمه بیماری‌ Group Life AD&D برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Bath and Body Works

این شرکت بزرگ از پیشروان خرده‌فروشی در دنیاست. Bath and Body Works بیش از 1,600 شعبه فروشگاهی در ایالات‌متحده و بیش از 400 فروشگاه و +30 مرکز تجارت الکترونیک در سراسر جهان دارد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها به هشت کارمند ازجمله یک Assistant Manager نیاز دارد.

مزایای شغلی: کارمندان Bath and Body Works به خدمات مشاوره، بیمه عمر، بیمه معلولیت و ناتوانی، مزایای پزشکی، داروخانه‌ای، دندانپزشکی و چشم‌پزشکی، تخفیف‌های خرید کالا و غیره دسترسی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Reddit

شبکه اجتماعی Reddit محیطی عالی براساس علایق و سرگرمی‌های کاربران ایجاد می‌کند. Reddit بیش از 50 میلیون کاربر روزانه و بیش از 100,000 گروه فعال داشته و برخی از پربیننده‌ترین و آزادترین بحث‌ها در آن انجام می‌شود. موضوعات مطرح شده در این شبکه اجتماعی بسیار متنوع بوده و از املاک تا نگهداری از کودکان و از مراقبت پوست تا هاکی را در بر می‌گیرد.

فرصت‌های شغلی: هم‌اکنون بدنبال استخدام نیروی دورکار برای Senior/Staff iOS Engineer – Consumer Products، Staff iOS Engineer، UI Platform، Senior Software Engineer، Data Warehouse، Director of Engineering، Platform، Senior Software Engineer، Crypto Security، Senior Backend Engineer، Senior/Staff Data Scientist، Emerging Markets/ APAC، Senior/Staff Video Engineer- Consumer Products، Media Foundation و غیره هستند.

مزایای شغلی: کارمندان Reddit مزایای پزشکی، روزهای تعطیل نامحدود و انعطاف‌پذیر، روزهای سلامتی ماهانه، کمک هزینه‌ها و خدمات تنظیم خانواده، بیش از چهار ماه مرخصی با حقوق برای والدین، کمک‌هزینه‌های توسعه شخصی و حرفه‌ای، مرخصی کار داوطلبانه همراه با حقوق و کمک‌هزینه محل کار و دفتر خانگی دریافت می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Lululemon

این شرکت فروش پوشاک ورزشی حدود 500 فروشگاه در سراسر جهان دارد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال تعدادی نیرو ازجمله یک Educator برای فروشگاه Market Mall هستند.

مزایای شغلی: Lululemon متعهد شده میان زندگی و شغل کارمندان بالانس ایجاد کرده و برای رسیدن به این هدف برنامه‌های بهداشت و سلامت، مرخصی همراه با حقوق، تخفیف‌های ویژه کارمندان و برنامه‌ها ورزشی گوناگون در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Knak

Knak اولین پلتفرم ساخت ایمیل و صفحات وب بدون نیاز به کدنویسی در جهان بوده که با هدف کمک به بازاریاب‌ها راه‌اندازی شده است. ایمیل‌های ایجاد شده کاملا کارایی داشته و بصورت اتوماتیک با دیگر پلتفرم‌ها همگام‌سازی می‌شوند. همچنین Knak با پلتفرم‌هایی چون Adobe Marketo Engage، Eloqua، Salesforce Marketing Cloud، Pardot، Adobe Campaign و غیره سازگار است.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال استخدام Marketing Operations Manager، Demand Generation Specialist، Customer Success Manager، Implementation Manager، Account Executive و Business Development Rep هستند. بعلاوه همیشه از افراد خلاق استقبال می‌کنند.

مزایای شغلی: ازجمله مزایای کار کردن در Knak حداقل سه هفته مرخصی، هفت روز مرخصی زندگی، مرخصی نیم روزه در جمعه‌های تابستان، اعتبار 1,000 دلاری دفترخانه، حقوق صاحبان سهام در شرکت، تعطیلات ساحلی، بودجه سالانه 5,000 دلاری برای توسعه حرفه‌ای، صبح‌های دوشنبه بدون تکنولوژی و پوشش جامع خدمات بهداشتی هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Alberta Health Services

این آژانس مرکزگرا خدمات بهداشتی و پزشکی را در اختیار تمام شهروندان استان قرار می‌دهد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها به صدها نیروی جدید ازجمله پرستار، تکنسین‌های حوزه سلامت و غیره نیاز دارند.

مزایای شغلی: AHS جایزه کارفرمای برتر را بخاطر توجه به تفاوت‌ها و حمایت از کارمندان دریافت کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ReturnBear

این پلتفرم با هدف تسهیل فرایند بازگشت کالا به پایدارترین شکل ممکن راه‌اندازی شده است. شرکت‌هایی طرف قرارداد با ReturnBear از بازپرداخت سلف‌‍سرویس به مشتریان و تحویل بدون بسته در سراسر کشور برخوردار می‌شوند. هدف آن‌ها ارائه راه‌حل‌های مدرن برای بهبود خریدهای اینترنتی و کاستن از هزینه‌ها و پیچیدگی‌های موجود است.

فرصت‌های شغلی: این شرکت به Software Engineer – Fullstack (دورکار)، Software Engineer – Backend (دورکار) و تخصص‌های دیگر نیاز دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Alberta Motor Association

این سازمان به تمام رانندگان استان مشاوره و خدمات ارائه می‌کند.

فرصت‌های شغلی: هم‌اکنون به 20 نیرو ازجمله Insurance Advisor، Automobile Claims Adjuster و Tow Truck Driver نیاز دارند.

مزایای شغلی: فضای کاری AMA بسیار دوستانه بوده و ازجمله مزایای آن می‌توان به مرخصی با حقوق، مرخصی دوران بیماری، مرخصی برای کار داوطلبانه و روزهای کاری شناور اشاره کرد. همچنین کارمندان از مزایای بهداشت و سلامت، طرح بازنشستگی کامل با حقوق و برنامه‌های توسعه شخصی برخوردار می‌شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Amazon

این غول فناوری چند ملیتی بر فروش اینترنتی محصولات، رایانش ابری، استریم دیجیتال و هوش مصنوعی تمرکز دارد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال جذب یک Warehouse Team Member در Rocky Mountain Country هستند.

مزایای شغلی: بگفته آمازون آن‌ها به ایجاد بالانس میان زندگی شغلی و شخصی کارمندان متعهد بوده و برای این منظور برنامه‌های بهداشت و سلامت گسترده، مرخصی همراه با حقوق و تخفیف ویژه کارمندان را در نظر گرفته‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

ATB

این شرکت ارائه خدمات مالی فرایند پیچیده بانکداری جهانی و سرمایه‌گذاری را به شکل راه‌حل‌های ساده در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از زمان تاسیس ATB در آلبرتا‌ بیش از 80 سال می‌گذرد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها در کلگری به چندین نیرو برای سمت‌های تعامل با مشتری و توسعه back-end نیاز دارند.

مزایای شغلی: فرهنگ سازمانی ATB بر پایه مراقبت، اعتماد، شمول، مسئولت‌پذیر و مشارکت شکل گرفته است. آن‌ها جوایز متعدد دریافت کرده و در میان 100 محیط کار برتر کشور جای گرفته‌اند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Starbucks

بزرگترین کافه زنجیره‌ای دنیا به داشتن نوشیدنی‌های خوشمزه و فراهم کردن محیط شاد و جذاب برای کارمندان و مشتریان شهرت دارد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال استخدام صدها نیروی حرفه‌ای و تازه‌کار در کلگری هستند. اگر تجربه کار بعنوان باریستا را دارید شانس شما بسیار بالاست.

مزایای شغلی: کارمندان Starbucks هر هفته کارتن چای یا کیسه قهوه رایگان دریافت کرده و 30 درصد تخیف برای تمام محصولات شامل حال آن‌ها می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Enbridge

وظیفه نگهداری و فعالیت هزاران کیلومتر خط لوله در آمریکای شمالی بر عهده این شرکت انرژی است.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال جذب 18 نیروی جدید در کلگری هستند.

مزایای شغلی: کارمندان Enbridge می‌توانند مهارت‌های خود را در شرکت توسعه داده و زحمات فراوان آن‌ها بدون پاداش باقی نمی‌ماند. طبق دیدگاه شرکت پیشرفت کارمندان به پیشرفت آن‌ها کمک می‌انجامد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

The University of Calgary

این موسسه آموزشی جزو پنج دانشگاه تحقیقاتی برتر کانادا بوده و خدمات آموزشی نوآورانه را در اختیار تمام شهروندان قرار می‌دهد.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بدنبال استخدام بیش از 100 نیرو در کلگری هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

The Brick

این فروشگاه مبلمان خانگی اولین بار در ادمونتون تاسیس شده است.

فرصت‌های شغلی: The Brick قصد دارد یک Appliance Technician استخدام کند.

مزایای شغلی: کارمندان The Brick از برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی انعطاف‌پذیر، برنامه‌های بیمه عمر و معلولیت، مرخصی استعلاجی و سایر برنامه‌های بهداشت و سلامت برخوردار می‌‎شوند. همچنین تخفیف خرید محصولات دریافت کرده و به دوره‌های آموزش آنلاین و برنامه‌های آموزشی گوناگون دسترسی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

Walmart

این غول فروشگاه‌های زنجیره‌ای دارای تعداد زیادی شعبه و مراکز توزیع در سراسر جهان است.

فرصت‌های شغلی: آن‌ها بیش از 160 نیروی جدید در کلگری استخدام کرده که در سمت‌های گوناگون ازجمله Optician، Department Manager و Merchandising Store Associate مشغول به کار خواهند شد.

مزایای شغلی: کارمندان والمارت از برنامه‌های پزشکی و دندانپزشکی انعطاف‌پذیر، برنامه بیمه عمر و معلولیت، یک سیاست کمک‌آموزشی و دیگر برنامه‌های متنوع برخوردار می‌شوند. همچنین کارمندان می‌توانند از تخفیف‌های گوناگون برای خرید از والمارت و دیگر فروشگاه‌های شریک استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

PolicyMe

این پلتفرم به خانواده‌های کانادایی اجازه می‌دهد به راحتی قیمت بیمه عمر را چک کرده و در کمتر از 20 دقیقه برای دریافت آن ثبت‌نام کنند. PolicyMe با استفاده از راه‌حل‌های تکنولوژیک فرایند سنتی را تسهیل کرده و امکان دریافت بیمه عمر مناسب با هزینه پایین را برای خانواده‌ها فراهم کرده است. آن‌ها از سال 2018 شروع به کار کرده‌ و تاکنون بیش از 5 میلیارد دلار پوشش بیمه عمر به کانادایی‌ها فروخته‌اند.

فرصت‌های شغلی: PolicyMe بدنبال استخدام یک Senior Engineer – Fullstack (دورکار)، Senior SEO Manager (دورکار) و Senior Quality Assurance Analyst – Manual & Automation Testing (دورکار) است.

مزایای شغلی: ازجمله مزایای کارمندان می‌توان به دستمزدهای بالا، امکان سرمایه‌گذاری در بازار سهام، حساب هزینه سالانه سلامت، چهار هفته تعطیلات و منابع L&D برای تسریع توسعه حرفه‌ای اشاره کرد. تیم آن‌ها کاملا از راه دور فعالیت کرده و دسترسی اختیاری به دفتری در مرکز شهر تورنتو دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive