Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

چه کسی تأثیرگذارترین فرد کانادایی است؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که تأثیرگذارترین کانادایی در تاریخ کشور کانادا چه کسی است؟

در حالی که کانادایی‌های بسیار زیادی جز تأثیرگذارترین افراد بوده‌اند و اندازه‌گیری میزان محبوبیت و موفقیتشان می‌تواند سلیقه‌ای باشد، Reddit تأثیرگذارترین افراد کانادا را تعیین کرده است.

کاربری با نام @mattmagoo23 روز چهارشنبه در Reddit سوالی را مطرح کرده که در کمتر از ۱۷ ساعت بیش از ۳۵۰۰ پاسخ از سراسر جهان دریافت کرده است.

تری فاکس، اکتیویست در حوزه تحقیقات سرطان و ورزشکار، با دریافت ۴۵۰۰ رای به عنوان نمادین‌ترین فرد غیرکانادایی معرفی شده است.

پس از اشتراک‌گذاری لینک یوتیوبی که زندگی فاکس را نشان می‌دهد، بسیاری از افراد در مورد زندگی و کار این فرد آگاه شدند. پیش از این فاکس به عنوان دونده ماراتن به منظور آگاهی‌رسانی در مورد سرطان شناخته می‌شد. فاکس به دلیل بیماری پایش را از دست داده بود.

با وجود اینکه فاکس در سن ۲۲ سالگی در گذشته است، بنیاد تری فاکس از ابتدای تأسیس خود تا کنون ۸۵۰ میلیون دلار کمک هزینه در خصوص تحقیقات سرطان جمع‌آوری کرده است. تری فاکس در میان افرادی قرار دارد که احتمال دارد تصویرش بر روی اسکناس جدید ۵ دلاری کانادا چاپ شود.

اما فهرست تأثیرگذارترین افراد کانادایی بسیار طولانی است.

جایگاه دوم به North American House Hippo تعلق دارد. این برنامه تلویزیونی علاوه بر مقابله با شایعات، یک حیوان خیالی را به تصویر می‌کشد که به کودکان به درک تفکر مستقل و تفکر انتقادی کمک می‌کند.

جایگاه سوم متعلق به فدریک بنتینگ کانادایی است. این پزشک با اختراع انسولین توانسته است جان میلیون‌ها بیمار مبتلا به دیابت را نجات دهد.

تامی داگلاس، وین گرتسکی، جان کندی و کریس هدفیلد نیز در این فهرست مشاهده می‌شوند.

جای اسامی زنان تأثیرگذار کانادایی در این فهرست خالی است. به نظر شما تأثیرگذارترین زن کانادایی کیست؟ نظرتان را برای ما کامنت بگذارید.

 

 

منبع: Dailyhive