Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

فرصت‌های شغلی شهرداری کلگری با دستمزد بالای 100 هزار دلار

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال شغل جدید در کلگری می‌گردید نباید فرصت‌های شغلی کنونی شهرداری شهر با درامد بالا را از دست دهید.

شما می‌توانید در صفحه مشاغل وبسایت شهرداری کلگری فرصت‌های شغلی پاره‌وقت و تمام‌وقت گوناگون برای هرکس با هر مهارت و توانایی را پیدا کنید.

در ادامه با تعدادی از این فرصت‌های شغلی که دستمزد بسیار بالایی دارند آشنا می‌شویم.

Department Consultant

دستمزد سالانه: 79,059 تا 119,373 دلار

شما در این جایگاه باید از Manager of Service Excellence پشتیبانی کرده و بعنوان عضو تیم دفتر General Manager نیازهای پیچیده، استراتژیک و تجاری بخش خدمات اجتماعی را براورده سازید. بخش Community Services از افراد، جوامع و بیزینس‌های گوناگون پشتیبانی کرده و آن‌ها را با استراتژی‌ها، برنامه‌ها، آموزش، خدمات و اقدامات اجرایی و با کمک شرکای خود به یکدیگر متصل می‌کند.

Leader, Operational Coordination

دستمزد سالانه: 89,634 تا 137,281 دلار

در این جایگاه وظیفه رهبری و مدیریت مالی برای پیشرفت عملکرد عملیاتی بر عهده شماست. هدف این شغل براورده ساختن دستورالعمل‌ها بمنظور ارائه موثر و کارآمد خدمات مجموعه در حوزه‌های مدیریت نیروی کار، وسایل نقلیه و تجهیزات عملیات (V&E) و فناوری است.

شما بعنوان عضو اصلی تیم رهبری Waste and Recycling Services (WRS) وظیفه نظارت بر تیمی از کارکنان پشتیبانی عملیات را عهده‌دار بوده و مسئولیت رهبری بخش مدیریت کار برای تمام کارکنان Collection Services بر عهده شماست. همچنین شما بمنظور ایجاد و حفظ تعادل، ترویج و توسعه مهارت و ارتقای عملکرد تیمی، از کارکنان حمایت و پشتیبانی خواهید کرد.

Capital Delivery Coordinator

دستمزد سالانه: 89,967 تا 131,311 دلار

وظیفه شما بعنوان Capital Delivery Coordinator در Parks & Open Spaces توسعه و پیگیری برنامه‌های تحویل در حوزه پروژه‌های این سازمان است. همچنین باید از توسعه پرونده‌های سرمایه‌گذاری جدید بیزینس‌ها پشتیبانی کرده و لیست پروژه‌های آتی را ارائه و روند آغازین پروژه‌های مرتبط با سازمان را هماهنگ کنید.

Leader, Utilities Asset Management Planning

دستمزد سالانه: 98,595 تا 151,009 دلار

شما طبق خط مشی مدیریت دارایی شهر کلگری مسئولیت مدیریت و استفاده از توانایی مدیریت دارایی در شرکت‌های آب و فاضلاب (آب، فاضلاب و خدمات پسماند و بازیافت) را بر عهده خواهید داشت.

Senior Auditor

دستمزد سالانه: 89,632 تا 137,281 دلار

آن‌ها به یک حسابرس فصلی نیاز دارند که به یادگیری، مسئولیت‌های شغلی گوناگون و حسابرسی در سازمانی پیچیده با 61 بخش خدماتی مختلف و بیش از 13,000 کارمند علاقه‌مند باشد. شما بعنوان حسابرس ارشد و عضو کلیدی دفتر City Auditor مشغول به فعالیت خواهید شد. وظایف این سمت شغلی بطور مستقل یا با کمک تیمی از حسابرس‌های حرفه‌ای انجام می‌شود.

منبع: Daily Hive