Thursday, March 28, 2024
-4.1 C
Calgary

افتتاح ساختمان مدرن مدرسه اقتصاد در دانشگاه کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

ساختمان باشکوه و زیبای مدرسه بیزینس Haskayne دانشگاه کلگری ارائه خدمات آموزشی را آغاز کرده و درب کلاس‌های آن بروی دانشجویان باز شده است.

این ساختمان که Mathison Hall نام دارد با محوریت دانشجویان طراحی شده و محیطی بی‌نظیر برای پاسخ به نیازهای امروز، ارائه روش‌های آموزشی جدید و تشویق دانشجویان به همکاری و مشارکت است.

بنابراین اگر بدنبال محیطی عالی برای ادامه تحصیل در رشته بیزینس هستید حتما این دانشکده را مدنظر قرار دهید. ازجمله تغییرات جدید و نوآورانه آن می‌توان به کلاس‌های های‌تک، اتاق‌های استراحت بسیار بزرگ، فضای گردهمایی دوار و محیطی دلنشین برای نوشیدن قهوه در کنار شومینه اشاره کرد.

Haskayne بعنوان یکی از بهترین مدرسه‌های بیزینس کانادا چهار برنامه تحصیلی مبتنی بر صنعت دارد: Master of Management (MMgmt)، Master of Business Administration (MBA)، Executive MBA و Doctor of Business Administration. حال با بازگشایی Mathison Hall سطح ارائه دوره‌های آموزشی بهبود چشمگیری پیدا کرده و محیطی عالی برای پرورش رهبران تجاری آینده فراهم شده است.

کلاس‌های مدرن

پس از چند سال آموزش مجازی شاهد تغییر در شیوه‌های آموزشی هستیم. از اینرو Mathison Hall دارای 12 کلاس درس آینده‌نگرانه بوده که هدف آن‌ها رفع نیازهای رو به تغییر با استفاده از تکنولوژی است.

همچنین دو اتاق ویژه و های‌تک مجهز به نمایشگرهای 50 اینچ در هر میز دارد. دانشجویان می‎‌توانند با هدف مشارکت و اشتراک‌گذاری مطالب با هدف افزایش کارایی به تکنولوژی‌های جدید دسترسی داشته و فعالیت‌های گروهی را بهبود دهند و جلسات ارائه آن‌ها دینامیک‌تر باشند.

همچنین تکنولوژی‌ها و مبلمان مدرن می‌توانند برای آموزش گروهی و مطالعات موردی دانشجویان مورد استفاده قرار گیرند.

فضاهای همکاری و مشارکت

وجود فضاهای عالی برای همکاری و ارتباط دانشجویان خارج از کلاس درس بمنظور ارائه ایده‌های جدید و جذاب بخش مهمی از نگرش Haskayne است. برای همین در Mathison Hall فضاهای متعدد ازجمله اتاق‌های استراحت یا محیط‌های همکاری برای گردهمایی دانشجویان پیشبینی شده تا دور هم جمع شوند.

این ساختمان یک اتاق جلسه فوق‌العاده به نام Viewpoint Circle for Dialogue نیز دارد که فضای دوار و انعطاف‌پذیر آن برای برگزاری رویدادها، گردهمایی‌ها و جلسات کاملا ایده‌‎آل است. طراحی خاص آن حاضرین را گرد هم آورده و سیستم تهویه ویژه برای برگزاری مراسم بومیان کانادا دارد.

فضاهای اجتماعی

داشتن فضاهای ویژه برای حضور دانشجویان پس از کلاس‌های درس و جلسات برای سلامت آن‌ها کاملا حیاتی است. فضاهای اجتماعی معمولا محیطی برای ایجاد روابط و دوستی‌هاییست که پس از دانشگاه نیز ادامه پیدا می‌کنند.

در Mathison Hall دانشجویان فضاهای غیررسمی و وسیع برای گپ‌ و دورهمی دوستانه دارند. ازجمله دیگر ویژگی‌های خاص آن می‌توان به پلکان اجتماعی اشاره کرد که دانشجویان می‌توانند پس از کلاس روی آن بنشینند. همچنین در طبقه دوم یک شومینه و مبلمان عالی برای استراحت دانشجویان پیشبینی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Mathison Hall و برنامه‌های آموزشی Haskayne School of Business به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive