Friday, April 19, 2024
4 C
Calgary

سفر زمستانی به شهر Penticton در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال ماجراجویی زمستانی جذاب در بریتیش‌کلمبیا می‌گردید سفر به Penticon را پیشنهاد می‌کنیم. این شهر دیدنی ساحلی در Okanagan Valley واقع شده و مقصدی ایده‌آل برای دوستداران هیجان و زیبایی‌های زمستان است. هوای پاک و خنک، طبیعت بکر و خارق‌العاده، غذاهای خوشمزه و جاذبه‌های گردشگری متعدد ازجمله دلایلی هستند که گردشگران به این منطقه سفر می‌کنند.

در ادامه با Penticton و جاذبه‌های متنوع آن بیشتر آشنا می‌شویم.

اقامت

بدون شک اول از همه باید اقامتگاهی مناسب پیدا کنید و Penticton از این بابت هیچ چیز کم ندارد.

ازجمله اقامتگاه‌های bed-and-breakfast می‌توان به O.K. Whistlestop B&B با چشم‌انداز تماشایی و اتمسفر جذاب اشاره کرد. در Cormier’s Studio B&B نیز دو سوییت جداگانه در یک گالری هنری با آثار و مجسمه‌های باشکوه منتظر شماست.

اگر بدنبال اقامت طولانی‌مدت در زمستان هستید با مراجعه به اینجا گزینه‌های موجود را مشاهده کنید.

غذا

پیش از ماجراجویی در طبیعت یا گشت‌وگذار در شهر باید به رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، کافه‌ها و بارهای مختلف Penticton رفته و وعده غذایی خود را از منو خوشمزه آن‌ها سفارش دهید.

اگر بدنبال غذای فوری هستید به Grafity Foods سر زده و ساندویچ‌ها، اسموتی‌ها و دیگر خوردنی‌های لذیذ را سفارش دهید. در Brodo Kitchen سوپ‌ها، سالادها و ساندویچ‌های ایتالیایی قابل سفارش هستند. گزینه خوشمزه دیگر Loki’s Garage بوده که با حال و هوای قدیمی غذاهای خانگی گوناگون و ساندویچ‌ها، برگرها، سالادها و شش نوع سیب‌زمینی لذیذ و خانگی را برای شما سر میز می‌آورد.

همچنین رفتن به Daily Special که شما را به گشت‌وگذار در منوهای خوشمزه شهر و غذاهای خیابانی می‌برد پیشنهاد می‌کنیم.

طبیعت

قرار گرفتن شهر در میان دو دریاچه بکر و بی‌نظیر باعث شده تا Penticton مقصدی حیرت‌انگیز برای طبیعت‌دوستان باشد. بعلاوه با آغاز زمستان زیبایی‌های این مناطق صدچندان می‌شود.

شما می‌توانید به ورزش‌های زمستانی گوناگون ازجمله اسکی و اسنوبوردیگ در Apex Mountain Resort پرداخته یا در دامنه‌های مرتفع و مسیرهای هیجان‌انگیز اطراف شهر راید کنید. همچنین در Nickel Plate Nordic Centre که 45 دقیقه‌ از مرکز Penticton و تنها 10 دقیقه‌ای از Apex Resort فاصله دارد می‌توان از 56 کیلومتر مسیر برف‌کوبی شده برای Snowshoeing، اسکی cross-country یا پیاده‌روی زمستانی نهایت استفاده را برد.

اگر طرفدار دوچرخه‌سواری هستید به Freedom Bike Shop رفته و دوچرخه مناسب برای پیمودن مسیر Kettle Valley Rail را کرایه کنید. علاقه‌مندان اسکیت روی یخ هم می‌توانند به پیست فضای باز شهر رفته و هاکی‌بازها نیز می‌توانند یک مسابقه جذاب در McLaren Arena داشته باشند.

از دیگر جذابیت‌های Penticton باید به چشم‌انداز‌های سحرآمیز Oktanagan Lake و امکان اسکیت در سواحل آن اشاره کرد. در Penticton Lakeside Resort & Conference Centre و درست در دل مناظر چشم‌نواز یک پیست عالی روی دریاچه خواهید یافت.

فرهنگ و سرگرمی

این شهر تاریخی نام خود را از واژه سالیش nsyilxcən به معنای “محلی برای ماندن تا ابد” گرفته است. میهمان‌های شهر هم می‌توانند تاریخچه غنی شهر را با رفتن به Penticton Museum and Archives در خیابان اصلی جست‌وجو کنند.

همچنین Penticton گالری‌های هنری متعدد دارد. برای تجربه یک تور هنری بی‌نظیر می‌توان به Arts Council Galley، Penticton Art Gallery، Art of Marina، 4th Meridian Art & Auctions و The Lloyd Galley بروید.

طرفداران هاکی نیز می‌توانند مسابقات Penticton Vees را در South Okanagan Events Centre تماشا کنند. این سالن محل برگزاری رویدادها و کنسرت‌های گوناگون بوده و می‌توان کنسرت Harlem Globetrotters را در تاریخ 25 ژانویه آنجا تماشا کرد.

تور شراب و تاکستان‌ها

خوشبختانه Penticton با داشتن بیش از 80 تولیدکننده شراب ازجمله Little Engine Wines، Ruby Blus Winery و Three Sisters Winery از این بابت کم و کاستی ندارد. با رفتن به نواحی‌ جنوبی‌تر می‌توان از Culmina Family Estate یا Tinhorn Creek Vineyards یا حتی District Wine Village، اولین دهکده شراب کانادا، دیدن کرد.

از آنجایی که بسیاری از تاکستان‌ها و شرکت‌های تولیدکننده شراب در زمستان باز هستند بهترین زمان برای رفتن به تور شراب و نوشیدن است. بعلاوه در تاریخ 27 ژانویه 2023 جشنواره Okanagan Winter Wine Festival در Penticton Trade and Convention Centre برگزار می‌شود که شرکت در آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

اگر طرفدار آبجو هستید به Penticton Ale Trail بروید تا بهترین آبجوهای شهر را در Tin Whistle، Highway 97 Brewery و Slackwater بنوشید.

پس زمان را از دست نداده و هرچه سریع‌تر برنامه این سفر ماجراجویانه را تدارک ببینید.

منبع: Daily Hive