Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

دریافت کارت هدیه Ticketmaster

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با شیوع همه‌گیری کووید-۱۹ و لغو کنسرت‌ها، برخی از علاقه‌مندان موسیقی زنده و کنسرت به‌صورت گروهی از Ticketmaster شکایت کردند.

برای مشاهده جزئیات شکایت گروهی Beaucage v. Ticketmaster Canada Holdings ULC et al به این سایت مراجعه کنید. اگر بین مارچ ۲۰۲۰ تا نوامبر ۲۰۲۰ بلیت کنسرت تهیه کرده‌اید و هزینه این بلیت بازپرداخت نشده است، امکان دریافت کارت هدیه برای شما وجود دارد.

مشتریانی که به دلیل شیوع همه‌گیری با لغو کنسرت‌ها مواجه شدند در نظر داشته باشند که طبق قرارداد Ticketmaster و قوانین حمایت از مشتری باید هزینه پرداختی خود را دراسرع‌وقت دریافت کنند.

خبر حکم دادگاه عالی انتاریو از طریق ایمیل به خریداران بلیت اطلاع داده شده است. مبلغ این کارت‌های هدیه مبلغ قابل‌توجهی نیست، اما افراد خسارت‌دیده می‌توانند کارت هدیه ۱۰ دلاری خود را دریافت کنند و یا از آن برای شرکت در کنسرت‌های آینده استفاده کنند.

Ticketmaster با رد اتهامات وارده ادعا می‌کند بازپرداخت یا گزینه دریافت مبلغ بلیت برای تمامی کنسرت‌ها به جز ۱۲ کنسرت لغو شده پس از ۱۱ مارچ ۲۰۲۰ انجام شده است.

بر اساس گزارش Koskie Minsky LLP متهمان این پرونده درحالی‌که مسئولیت این خسارت را نمی‌پذیرند ارزش کل این خسارت را ۱۳۷٬۵۴۵ دلار کانادا برآورد کرده‌اند.

برای دریافت کارت هدیه Ticketmaster لازم است گزینه موردنظر را در صفحه پرداخت انتخاب کنید. این کارت هدیه دارای یک شماره دیجیتال و پین است.

اگر چنین تجربه‌ای داشته‌اید برای دریافت کارت هدیه Ticketmaster‌ اقدام کنید.

 

 

منبع: Dailyhive