Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

مشاغل پردرآمد حوزه نفت و گاز در آلبرتا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

هم‌اکنون فرصت‌های شغلی فراوان در آلبرتا وجود داشته که بسیاری از آن‌ها در حوزه صنعت نفت و گاز بوده و دستمزد بسیار بالایی دارند. در این بین دستمزد برخی از به ساعتی 110 دلار هم می‌رسد!

بنابراین اگر بدنبال یک شغل جدید، آن هم در حوزه نفت و گاز؛ می‌گردید فرصت‌های شغلی معرفی شده در ادامه مطلب را مرور کنید.

مدیر یا اپراتور باتجربه دکل حرارتی

این شغل حیاتی شامل اجرا و اعمال سیاست‌ها، مقررات و استانداردهای مبتنی بر JHA و SOP، کمک موثر به سایر کارکنان، تمیز کردن و نگهداری تجهیزات دکل سرویس‌دهی چاه و شناخت کافی درباره حدود شغل، خطرات احتمالی، قوانین و مقررات و ملاحظات تجهیزات می‌شود.

محل کار: Leduc

دستمزد: 56 تا 65 دلار در ساعت

شرکت: Savanna Well Servicing

اپراتور ارشد نیروگاه گازی

اولویت استخدام در این شغل با کسانیست که در منطقه Redwater یا شعاع 100 کیلومتری آن زندگی کرده و یا تمایل به تغییر محل سکونت خود دارند. ازجمله وظایف شما در این سمت هماهنگی تمام فرایندهای تعمیرات اورژانسی یا از پیش برنامه ریزی شده با کمک تعمیرکاران استخدامی یا پیمانکار، همکاری نزدیک با تیم بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست برای اطمینان از داشتن محیط کار ایمن برای کارکنان و پرسنل قراردادی و همکاری و هماهنگی با پرسنل تعمیر و نگهداری در فرایند برنامه‌ریزی، مدیریت و تعیین جدول زمان‌بندی پروژه تعطیلی و راه‌اندازی نیروگاه است.

محل کار: Redwater

دستمزد: 120,000 تا 135,000 دلار در سال

شرکت: Conifer Energy Inc.

اپراتور و ناظر تست چاه

شما برای پذیرش در این شغل باید دارای گواهینامه‌های ایمنی H2S Alive، AB First Aid/CPR و Energy Safety Canada’s SCO (Common Safety Orientation) باشید. همچنین کاندیداها باید دارای Out-of-Jurisdiction First Aid باشند که تاییدیه الزامی برای کار در بریتیش‌کلمبیا است. داشتن تجربه کار در میدان نفتی ایده‌آل بوده اما الزام‌آور نیست. همچنین باید فعال و دارای شرایط بدنی مناسب باشید و تست فیزیکی و عدم اعتیاد را پیش از استخدام بگذرانید.

محل کار: Red Deer

دستمزد: 72,000 تا 200,000 دلار در سال

شرکت: Tara Energy Services Inc.

حفاری (اپراتور دکل حفاری)

این شغل تمام وقت بوده و محل آن خارج از شهر قرار دارد. ازجمله وظایف کلیدی باید به مدیریت و هماهنگی کارکنان با کمک ناظران میدانی شرکت و مدیر HSE، ارائه برنامه‌های ایمنی و ارزش‌‎های شرکت، حصول اطمینان از مطابقت یا شناسایی موارد نقض مقررات و استانداردهای ایمنی و زیست‌محیطی تعیین شده توسط شرکت و انجام تحقیقات درباره حوادث در صورت لزوم، اشاره کرد.

محل کار: نقاط مختلف آلبرتا

دستمزد: 130,000 تا 175,000 دلار در سال

شرکت: Apex Well Servicing Inc.

اپراتور میدانی قراردادها

ازجمله وظایف این شغل می‌توان مراقبت از چاه، خطوط لوله و فعالیت باتری، روشن و خاموش کردن تمامی تجهیزات سایت چاه، کمک به سازماندهی و برنامه‌ریزی جدول‌ تعمیر و نگهداری و کمک به برنامه‌ریزی و هماهنگی خاموشی‌ها و نوسانات در صورت لزوم، را برشمرد.

محل کار: Whitecourt

دستمزد: 70 دلار در ساعت

شرکت: Clearview Resources Inc.

اپراتور هیدروواک

از آنجایی که شرکت مشغول اجرای چندین پروژه در نقاط گوناگون است، شغل تمام‌وقت شما برای مدت بیش از سه سال تضمین‌شده خواهد بود. همچنین امکانات اقامتی برای کسانی که از راه دور کار می‌کنند در دسترس است. شما در این شغل باید بارها به سایت‌های گوناگون در شمال آلبرتا و بریتیش‌کلمبیا سفر کنید.

محل کار: Fort Saskatchewan

دستمزد 100,000 تا 140,000 دلار در سال

شرکت: Avenge Energy Services Inc.

اپراتور کشنده Water & Vacuum

این شرکت هم‌اکنون بدنبال راننده کشنده با گواهینامه کلاس 1 میگردد. ازجمله وظایف شما در این شغل باید به ارائه خدمات پشتیبانی به دکل‌های حفاری، رانندگی به قصد یا از مبداهای گوناگون، انتقال مواد (سیال، مته حفاری، خاک اره، سیمان)، رانندگی ایمن و حرفه‌ای با رعایت کلیه قوانین و مقررات دولتی، سیاست‌ها و رویه‌های شرکت و مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی، اشاره کرد.

محل کار: نقاط مختلف آلبرتا

دستمزد: 40 تا 60 دلار در ساعت

شرکت: Komat Energy

متخصص کنترل پروژه

آن‌ها هم‌اکنون بدنبال یک متخصص کنترل پروژه تمام‌وقت با قراردادی یکساله می‌گردند تا در یک شرکت انرژی مطرح که در زمینه تولید نفت خام مصنوعی از ماسه‌های نفتی فعالیت می‌کند، مشغول به کار شود. در این شغل شما مسئول توزیع دارایی‌ها در سازمان پایین‌دستی/میان‌دستی خواهید بود.

محل کار: کلگری

دستمزد: 110 دلار در ساعت

شرکت: Adecco Canada

ناظر میدان نیتروژن

این شرکت در حوزه ارائه خدمات داخل چاه، عمدتا لوله‌گذاری، پمپاژ نیتروژن و سیال و همچنین جمع‌کننده و وینچ، تخصص دارد. محل شغل شما در Bonnyville آلبرتا قرار دارد. آن‌ها در حال گسترش ناوگان تجهیزات خود برای پاسخ به تقاضا هستند، برای همین منظور به سرپرستان و اپراتورهای بیشتری نیاز دارند.

محل کار: Bonnyville

دستمزد: 80,000 تا 140,000 دلار در سال

شرکت: Rock Solid Nitrogen Services

منبع: Daily Hive