Wednesday, April 17, 2024
-0.6 C
Calgary

استعفای شهردار تورنتو پس از افشای رابطه با یک کارمند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

جان توری، شهردار تورنتو، پس از افشا و تایید رابطه وی با یکی از کارمندان از سمت خود استعفا داد.

او در بیانیه‌ای که جمعه‌ شب منتشر شد گفت: “بیش از هر چیز از همسرم بارب و خانواده‌ام بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم، زیرا آن‌ها را بیش از هرکس دیگر ناامید کرده‌ام.”

او در ادامه بیانیه به رابطه، استعفا و عذرخواهی از کارمندان شهرداری تورنتو پرداخت.

در ادامه این بیانیه را می‌خوانیم:

من می‌خواهم شهروندان تورنتو را در جریان یک مسئله شخصی دشوار قرار دهم.

در دوران پاندمی با یکی از کارمندان اداره خود وارد رابطه شدم که در آن استانداردهای خودم بعنوان یک شهردار و مرد خانواده را زیر پا گذاشتم.

این رابطه اوایل سال جاری و با رضایت طرفین پایان یافت.

در مدت این رابطه کارمند مذکور تصمیم گرفت یک شغل خارج از شهرداری و در جایی دیگر پیدا کند.

این را می‌دانم که آغاز این رابطه یک اشتباه محاسباتی جدی از جانب من بود.

من این رابطه را درحالی آغاز کردم که همسرم بیش از 40 سال سن داشت و در حال انجام مسئولیت‌هایم در دوران همه‌گیری کرونا بودم و مدت‌های طولانی را جدا از یکدیگر می‌گذراندیم.

در نتیجه تصمیم گرفتم از سمت شهرداری استعفا داده و زمان کافی را برای پرداختن به اشتباهات و بازسازی اعتماد از دست رفته‌ام در خانواده‌ صرف کنم.

من با مدیر شهر، منشی شهر و جنیفر مک‌کلوی، معاون شهردار، همکاری خواهم کرد تا انتقال وظایف در روزهای آتی به بهترین شکل انجام شود.

هرچند استعفا از شغل موردعلاقه‌ام، آن هم در شهری که بسیار دوستش دارم، من را بسیار ناراحت خواهد کرد، اما باور دارم بهتر است زمان بیشتری را برای ترمیم مهمترین روابط زندگی خود اختصاص دهم.

همچنین گمان می‌کنم بهتر است چهره دفتر شهرداری به هیچ وجه خدشه دار نشده و دولت شهر تورنتو تحت تاثیر یک دوره طولانی بحث و جدل به دلیل قضاوت اشتباه من قرار نگیرد؛ بویژه آنکه هم‌اکنون در دوران بسیار پرچالشی قرار داریم.

من از صمیم قلب بابات این موضوع متاسف هستم و از شهروندان تورنتو، کارمندان و همکاران، اعضای خدمات عمومی و تمام کسانی که بخاطر این اشتباه من آسیب دیدند، عذرخواهی میکنم.

بیش از هر چیز از همسرم بارب و خانواده‌ام بابت این موضوع عذرخواهی می‌کنم، زیرا آن‌ها را بیش از هرکس دیگر ناامید کرده‌ام.

امیدوارم به حریم خصوصی تمام کسانی که تحت تاثیر رفتار من قرار گرفته احترام گذاشته شود و این شامل بنده نیز می‌شود.

فکر می‌کنم همانطور که می‌دانید، علارغم برخی شغل‌ها که داشتم، بطور کلی همواره زندگی شخصی خود را حفظ کرده و امیدوارم به آن احترام گذاشته شود، همچنین امیدوارم به زندگی شخصی دیگران ازجمله همسر و خانواده‌ام احترام بگذارید.

من Integrity Commissioner را در جریان این رابطه قرار دادم و از او خواستم آن را بررسی کند.

می‌خواهم از شهروندان تورنتو بخاطر اعتماد آن‌ها به من بعنوان شهردار تشکر کنم.

این بهترین شغل عمر من بوده و هرچند خانواده‌ و شهروندان را در این بین ناامید کردم، اما فرصتی خوب برای خدمت به مردم شگفت‌انگیز شهر داشتم که این بابت بسیار خوشحالم و معتقدم کارهای خوب بسیاری، به ویژه در دوران همه‌گیری، در شهر انجام دادم.

معمولا به این شهرت دارم که اجازه می‌دهم هرچقدر بخواهید از من پرسش کنید، اما در این مورد اجازه دهید بیانیه خودش صحبت کند.

سپاسگذارم

منبع: Daily Hive