Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

تابستان مهیج با استخدام در Fairmont

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر برای ماه‌های گرم تابستان لحظه‌شماری می‌کنید بهتر است بدنبال یک شغل مناسب بگردید تا زمان بیشتری برای استفاده از جاذبه‌ها و زیبایی‌ها آن داشته باشید.

خوشبختانه Fairmont Hotels & Resorts به ده‌ها نیروی جدید در فرصت شغلی مختلف نیاز دارد تا نیاز مسافران و گردشگران در تابستان را پاسخ دهد.

این شغل‌ها برای دانشجویان کاملا ایده‌آل بوده و در Fairmont Banff Springs، Fairmont Chateau Lake Louise، Fairmont Jasper Park Lodge یا Fairmont Chateau Whistler ارائه می‌شوند.

در ادامه با مزایای آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

ماجراجویی بیشتر در کانادا

در هرکدام از شعبه‌های Fairmont می‌توان از زیبایی‌های طبیعی و برخی از بهترین جاذبه‌های کشور نهایت استفاده را برد. این مراکز در میان برخی از مشهورترین جاذبه‌های کانادا قرار گرفته و فرصت پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری یا رانندگی در اطراف را خواهید داشت.

بنابراین می‌توان در ساحل Moraine Lake و Emerald Lake در نزدیکی Fairmont Chateau Lake Louise استراحت کرده، به دل زیبایی‌های طبیعی Canmore و Kananaskis در نزدیکی Fairmont Banff Springs رفته، در Lac Beauvert و Maligne Lake در نزدیکی Fairmont Jasper Park Lodge به قایق‌سواری و کانو پرداخته یا زیبایی‌های تابستانی را در پارک دوچرخه‌سواری در نزدیکی Fairmont Chateau Whistler کشف کنید.

حتی اگر در گذشته به این مناطق سفر کرده باشید بدون شک زندگی در نزدیکی آن‌ها و بازدید روزانه از این جاذبه‌ها حس و حال دیگری داشته و اینبار در نقش یک شهروند محلی به ماجراجویی می‌روید.

پس‌انداز قابل‌توجه

کارمندان Fairmont از قیمت‌ها و سوبسید باورنکردنی برای مسکن برخوردار می‌شوند و گزینه‌های موجود بین 6 تا 18 دلار در روز قیمت دارند. همچنین هزینه مسکن بطور خودکار از دستمزد شما کسر شده و نیاز نیست نگران برنامه‌ریزی برای پرداخت ماهانه اجاره‌بها باشید.

هزینه عذا و خوراکی‌ها در کافه‌تریا کارمندان نیز بسیار پایین بوده و می‌توان منو بسیار خوشمزه از عذاهای گرم را تنها با پرداخت 4 تا 5 دلار تهیه کنید. بعلاوه هزینه غذای روزانه در هنگام کار در برخی شعبه‌ها رایگان است.

اگر در روزهای تعطیل قصد برنامه‌ریزی برای سفر و استراحت داشته باشید هم می‌توان از تخفیف‌های متعدد برای کارمندان استفاده کرد. این تخفیف‌ها برای انواع غذا و نوشیدنی، حق عضویت باشگاه‌های ورزشی و حق عضویت باشگاه گلف در تمام املاک Fairmont لحاظ می‌شوند.

دوستان جدید

رفتن به محل کار جدید، مخصوصا اگر صدها دانشجو از دانشگاه‌ها و با ملیت‌های مختلف در آن مشغول به کار باشند، بمعنی پیدا کردن دوستان جدید و فصل جدیدی در روابط شخصی شما خواهد بود.

همزمان Fairmont با برگزاری رویدادهای ویژه سعی می‌کند فرصت‌های عالی برای آشنا شدن کارمندان با یکدیگر و ایجاد گروه‌های دوستی ایجاد کند.

همچنین از آنجایی که دیگر کارمندان همانند شما عاشق سفر و ماجراجویی هستند کمک می‌کند تا دوستان بهتری پیدا کنید.

جاذبه‌های تابستانی متعدد

کار کردن در Rockies یا Coastal Mountain به شما این امکان را می‌دهد تا به فعالیت‌های مهیج و ورزشی گوناگون و پر از آدرنالین بپردازید. از دوچرخه‌سواری کوهستان در دامنه‌های پرشیب گرفته تا کمپینگ در جنگل‌های اطراف جسپر، کانو در آب‌های دریاچه لوییز (که برای کارمندان رایگان است) و کوهنوردی در کوهستان و دیدار از دریاچه‌های سحرآمیز و مناظر شگفت‌آور اطراف بنف همگی در دسترس هستند.

هیچگونه محدودیتی برای ماجراجویی و سفر کارمندان Fairmont وجود ندارد. ماهی‌گیری، تنیس، گلف، شنا، قایق‌سواری در آب‌های خروشان، اسب‌سواری، کایاک، گردش با هلیکوپتر یا تورهای قایق‌سواری ازجمله این فعالیت‌های جذاب هستند.

بعلاوه پس از بازگشت از ماجراجویی‌ها می‌توان برای استراحت و رفع خستگی به اسپا‌، چشمه‌های آبگرم، گاندولا، تور طبیعت‌گردی، بازدید از موزه‌ها، گالری‌ها، اماکن تاریخی و تفرجگاه‌های گوناگون رفته و آرامش خود را دوباره بدست آورید.

کسب تجربه و رزومه

در مدت استخدام نتنها تجربه و توانایی‌های جدید کسب خواهید کرد بلکه با اشتغال در یکی از برندهای مشهور بین‌المللی رزومه بسیار عالی هم خواهید داشت.

همچنین بعنوان کارمند Fairmont خاطرات و داستان‌های جذاب بسیار در مدت کار یا ماجراجویی‌ها بدست می‌آورید که می‌توان آن را برای دوستان و دیگران تعریف کرد.

پس اگر این فرصت‌های شغلی برای شما به اندازه کافی جذاب بنظر می‌رسد به وبسایت Fairmont’s Mountain Resorts رفته و برای آن‌ها درخواست دهید! برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشاغل موجود به صفحات این مجموعه در فیسبوک، اینستاگرام و تیک‌تاک مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive