Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

پنج شغل با دستمزد بالای 100 هزار دلار در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با نزدیک شدن به تابستان فرصت‌های شغلی بسیاری در کلگری ارائه می‌شود که خبر خوبی برای آنهاییست که بدنبال کار جدید می‌گردند. بعلاوه اگر با اشتغال در نواحی دور افتاده و خارج از شهر مشکل نداشته باشید درآمد بسیار بالایی هم منتظر شماست.

در ادامه پنج شغل با دستمزد بالای 100,000 دلار که هم‌اکنون در کلگری وجود دارند، معرفی شده است.

مدیر توسعه تجارت هیدروژن – Chemtrade

محل کار: دورافتاده

دستمزد: 150,000 تا 170,000 دلار

شما در ابتدا بر توسعه تعدادی از پروژه‌ها با هدف کسب درآمد از محصول Green Hydrogen کارخانه‌های Chemtrade ElectroChem با سرمایه‌گذاری در بازارهای جدید و کم‌کربن، تمرکز خواهید کرد. افراد شاغل در این پست می‌توانند با توجه به علاقه و توانایی خود و در صورت وجود زمان و فرصت کافی در دیگر فعالیت‌های توسعه کسب‌وکار در سایر واحدهای تجاری Chemtrade، نقش‌آفرینی کنند.

معاون عملیات SCADA – Crimson Engineering INC

محل کار: کلگری، دورافتاده

دستمزد: 150,000 تا 200,000 دلار

این شغل بر استراتژی و فعالیت‌های عملیاتی SCADA Hive در سراسر آمریکای شمالی متمرکز است. شما بعنوان معاون عملیات با تیم اجرایی در توسعه استراتژی همکاری خواهید کرد و مسئول پیاده‌سازی پروژه‌ها در تمام فعالیت‌های SCADA Hive خواهید بود. همچنین سیاست‌ها، رویه‌ها، فراینده‌ها و اصلاحات KPI را ارزیابی کرده و همزمان فرهنگ “پیشرفت مستمر” را به تیم القا می‌کنید.

رئیس استراتژی محتوا – EventMobi

محل کار: کلگری، دورافتاده

دستمزد: 100,000 تا 120,000 دلار

در این فرصت شغلی از پشتیبانی و منابع گسترده برخوردار خواهید بود، اما در نهایت وظیفه استراتژی محتوا و اجرای آن برعهده شماست. بعنوان رئیس قادر هستید از لیست فریلنسرهای EvenMobi برای ایجاد تیم خود استفاده کرده و استانداردها و فرایندهایی را در این حین تنظیم کنید. از دیگر مسئولیت‌های شما می‌توان به همکاری با دیگر اعضای تیم ارزیابی، دیگر گروه‌های عملکردی و حتی ذینفعان خارجی برای ارائه مجموعه‌ محتوایی مناسب بمنظور پشتیبانی از اهداف تجاری و استرانژی بازاریابی شرکت اشاره کرد. شما با همکاری تیم بازاریابی محصول و رهبری فروش، تحقیقات و آنالیزهایی انجام خواهید داد تا فرصت‌های تولید محتوای جدید ازجمله موقعیت‌سنجی رقبا و پرسشنامه مشتریان را، کشف کنید.

مدیر ارشد پروژه – VINCI Infrastructure Canada

محل کار: کلگری، دورافتاده

دستمزد: 105,000 تا 135,000 دلار

در این شغل جنبه قرارداری پروژه را بعلاوه پیمانکارهای فرعی آن‌ها درک و مدیریت می‌کنید. با اینحال وظیفه شما به بررسی ادعاها، تغییر سفارش‌ها، زمان‌بندی و نقل قول محدود نشده و به حرفه‌ای بودن شرکت و حفظ روحیه تیم خواهید پرداخت. همچنین مطمئن می‌شوید که سیاست‌های سازمان و قوانین اجرایی آن برقرار و تقویت می‌شوند.

مدیر شغلی کالج – Walia Group of Companies

محل کار: کلگری

دستمزد: 135,000 دلار

در این شغل مدیریت هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و فعالیت‌های روزانه فضای دانشگاهی برعهده شماست. همچنین باید به یک نقطه تماس در داخل سازمان و در یک حوزه تخصصی خاص تبدیل شوید.

منبع: Daily Hive