Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

شروع فعالیت Porter Airlines در مسیر تورنتو-کلگری با امتیازهای ویژه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Porter Airlines، بعنوان جدیدترین شرکت هواپیمایی پروازهای خود بین کلگری و تورنتو را آغاز کرده است، اما نکته مهم آپشن‌های جذابیست که به مشتریان ارائه می‌دهد!

در حال حاضر Porter هر روز دو پرواز از فرودگاه Pearson تورنتو به YYC کلگری انجام داده که این تعداد از 1 جون به سه پرواز در روز افزایش پیدا خواهد کرد.

بگفته کوین جکسون، معاون اجرایی و مدیر ارشد بازرگانی خطوط هوایی Porter Airlines، این شرکت گزینه پروازی جدید و ایده‌آل برای شهروندان کلگری محسوب می‌شود.

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: “شرکت Porter تجربه پرواز اقتصادی را به شکلی چشمگیر برای شهروندان کلگری بهبود خواهد داد. سطح خدمات ارائه شده توسط Porter برای مسافران پروازهای اقتصادی، در بین شرکت‌های هواپیمایی آمریکای شمالی کاملا بی‌‍رقیب و بی‌سابقه است.”

ازجمله امتیازهای Porter که برای مسافران کلگری ارائه می‌شود می‌توان به آبجو و شراب رایگان در لیوان شیشه‌ای، اسنک‌های عالی و رایگان و wifi رایگان اشاره کرد.

همچنین باید انتظار غذاهای تازه و باکیفیت، کوکتل‌های از پیش ترکیب شده و اسنک‌های اضافی و متنوع را در این مسیر جدید بین کلگری و تورنتو داشته باشیم.

شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که چگونه می‌توان درحالی که در ردیف وسط نشسته‌اید از این امتیازها و امکانات بهره ببرید! خوشبختانه هواپیماهای Porter با 132 صندلی و طراحی اقتصادی با چیدمان دو صندلی طراحی شده و از اینرو تنها شرکت در این مسیر هستند که هواپیماهای آن‌ها صندلی ردیف وسط ندارند.

همزمان طی ماه جاری Porter پروازهای جدید دیگر در مسیرهایی از فرودگاه Peason تورنتو به اتاوا، مونتریال، ونکوور، ادمونتون و هالیفاکس را آغاز کرده است.

منبع: Daily Hive