Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

فستیوال غذا و کوکتل Made With Love در بنف

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

فستیوال Made With Love قرار است به وسیله Fairlee و با همکاری Banff & Lake Louise از ۱۰ تا ۲۳ آپریل ۲۰۲۳ برگزار شود.

در سال‌های گذشته بنف به یکی از مناطق غذاخوری کوهستانی تبدیل شده است. این فستیوال ۱۵ روزه با ارائه غذاهای خوشمزه، کوکتل‌های نوآورانه و برگزاری رویدادهای تعاملی یکی از برترین فستیوال‌های این منطقه است.

پیر اولیویه ترمپ، بنیان‌گذار این فستیوال، می‌گوید: «ما با الهام از اتمسفر جامعه بنف با شرکای گردشگری خود در این منطقه به دنبال ایجاد یک برنامه تفریحاتی ویژه فصل بهار در فضای باز هستیم.»

فستیوال Made With Love یک فرصت بی‌نظیر برای فعالان صنعت آشپزی، معرفی محصولات و تکنیک‌ها و طعم‌های جدید فراهم می‌کند.

قرار است منوهای بیش از ۲۵ هتل، بار و رستوران مملو از غذاها و کوکتل‌های جدید باشد. علاوه بر این، Bear Street محل اجتماع فروشندگان غذا و نوشیدنی خواهد بود که با یکدیگر در زمینه ارائه برترین کوکتل رقابت خواهند کرد. برگزاری کنفرانس‌ و سخنرانی از دیگر برنامه‌های این فستیوال است.

Brazen، Lupo، Sky Bistro و Bluebird برخی از شرکت‌کنندگان این فستیوال هستند.

جنت ایگر، معاون توسعه گردشگری Banff & Lake Louise طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «بنف یکی از مقاصد گردشگری با تمرکز بر صنعت غذا است. این رویداد یک موقعیت منحصر به فرد برای نوآوری در آشپزی خواهد بود.»

این رویداد یکی از برترین رویدادهای منطقه بنف است. اگر به دنبال حضور در فضای باز و لذت از غذاها و کوکتل‌های خوشمزه هستید، این رویداد را از دست ندهید.

برای تهیه بلیت به این لینک مراجعه کنید.

 

منبع: Dailyhive