Friday, April 19, 2024
0.7 C
Calgary

تخصیص بودجه فدرال برای ساخت ایستگاه‌های شارژ در بریتیش‌کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به لطف بودجه چند میلیون دلاری دولت فدرال بزودی استفاده از خودروهای الکتریکی در بریتیش‌کلمبیا آسان‌تر خواهد شد.

روز جمعه وزیر منابع طبیعی کانادا از ارائه بودجه 18.5 میلیون دلاری به بریتیش‌کلمبیا برای ساخت 2,400 ایستگاه شارژ خودرو برقی تحت برنامه Electric Vehicle Infrastructure Demonstration خبر داد.

بیش از نیمی از این جایگاه‌ها در مترو ونکوور ساخته شده و به این ترتیب شهروندان گزینه‌های بیشتری برای شارژ خودرو خود خواهند داشت.

ازجمله سازمان‌هایی که این بودجه را دریافت می‌کنند می‌توان به Vancouver Airport Authority، City of Burnaby، Vancouver Coastal Health Authority، City of Vancouver، City of North Vancouver، City of Delta و تعدادی شرکت‌ توسعه‌دهنده بزرگ دیگر اشاره کرد.

در این بین BC Hydro بیشترین بودجه در حدود 3 میلیون دلار را دریافت کرده و قرار است ایستگاه‌های شارژ بیشتری را در سرتاسر استان ازجمله هفت ایستگاه در Greater Vancouver احداث کند.

از دیگر ارگان‌هایی که بودجه دریافت کرده‌اند باید به 7-Eleven اشاره کرد. این شرکت در قالب Electric Vehicle and Alternative Fuel Infrastructure Deployment Initative دو کمک 49,000 دلاری از NRCan دریافت کرده است.

بخشی از کمک‌ها نیز با هدف کمک به توسعه تکنولوژی ارائه خواهد شد.

در توضیحات وزارت منابع طبیعی آمده: “NRCan در قالب برنامه Electric Vehicle Infrastructure Demonstration یک سرمایه‌گذاری 2 میلیون دلاری در Tap & Go انجام داده تا زیرساخت شارژ وسایل نقلیه برقی که مستقیما با حساب‌های خدماتی کاربران متصل است را، توسعه دهد. همچنین این پروژه داده‌های لازم را در اختیار شرکت‌های خدماتی قرار می‌دهد تا شناخت بیشتری درباره کاربران و تقاضای آن‌ها به انرژی پیدا کنند.”

منبع: Daily Hive