Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

فرصت‌های شغلی با دستمزد بالای صد هزار دلار در شهرداری کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر بدنبال کار می‌گردید بهتر است نگاهی به فرصت شغلی کنونی با دستمزد بالا در شهرداری کلگری بیاندازید.

طبق صفحه مشاغل وبسایت شهرداری کلگری، آن‌ها هم‌اکنون فرصت‌های شغلی گوناگون تمام‌وقت و پاره‌وقت برای هرکس با هر سطح از توانایی دارند.

در ادامه پردرآمدترین فرصت‌های شغلی موجود معرفی شده‌اند.

Workforce management lead

دستمزد سالانه: 80,640 تا 121,760 دلار

در این شغل نیازهای پرسنلی را با تمرکز بر اهداف عملیاتی Parks & Open Spaces (P&OS) مدیریت خواهید کرد. همچنین همزمان با حصول اطمینان از همسویی با نیازهای عملیاتی و تجاری P&OS، از استراتژی Learning and Development (L&D) پشتیبانی می‌کنید. در این سمت شغلی از مدیران راهبردی با توجه به نیازهای نیروی کار و به روش متفکرانه و هدفمند پشتیبانی کرده و مسیری منسجم و استراتژیک که شامل بخش‌های مختلف کسب‌وکار در عملیات P&OS می‌شود را، ارائه می‌دهید.

Customer service & communications team supervisor

دستمزد سالانه: 80,640 تا 121,760 دلار

شما رهبری و هدایت تیمی از متخصصان ارتباطات داخلی و خارجی را بر عهده خواهید داشت. همچنین مخاطب اصلی تیم‌‌های واحد مدیریت بیزینس و کارشناسان بوده و به مشتریان کمک می‌کنید تا از طریق ارتباطات استراتژیک به اهداف تجاری خود برسند. شما با استفاده از مسائلی که واحد تجاری و دپارتمان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و با هدف حفاظت از شهرت شرکت و براورده کردن نیازهای شهروندان کلگری، به مشتریان و فعالان حوزه ارتباطات مشاوره خواهید داد. علاوه بر این شما با رهبران حوزه ارتباطات همکاری نزدیک دارید تا از همسویی برنامه‌ها با اولویت‌ها و سیاست‌های گوناگون ازجمله Social Media, Media Regulation and Public Statements Policy و Plain Language Policy اطمینان حاصل کنید.

Leader, Geotechnical Engineering

دستمزد سالانه: 100,567 تا 154,029 دلار

شما رهبری یک تیم از مهندسان و تکنسین‌های ژئوتکنیک که عمدتا هماهنگی و مدیریت پروژه‌ها را انجام داده و در حوزه ژئوتکنیک خدمات گسترده ارائه می‌دهند، برعهده خواهید داشت. به این ترتیب در راس حوزه مهندسی ژئوتکنیک تمام واحدهای تجاری شهر قرار می‌گیرید.

Corporate finance leader – Long Range Financial Plan

دستمزد سالانه: 91,425 تا 140,027 دلار

وظیفه شما بعنوان رهبر مالی Long Range Financial Plan ارائه راهبرد کلی در اجرای برنامه در مقیاس بلندمدت است. همچنین شما از طرح‌ها و بودجه‌های خدماتی در جهت توسعه و تنظیم چرخه جدید پشتیبانی خواهید کرد.

Information security advisor

دستمزد سالانه: 80,640 تا 121,760 دلار

شما در این سمت مسئول حمایت از ابتکارات استراتژیک و تاکتیکی Information Security Incident Response Team خواهید بود. شما چرخه یک حادثه را شناسایی، مهار، کنترل و ثبت خواهید کرد و آسیب‌پذیری‌های موجود و خطرات امنیتی سیستم‌های کامپیوتری، شبکه‌ها و داده‌ها را شناسایی می‌کنید. علاوه بر این برای حل هرگونه حادثه سایبری و کمک به ارتقای فرهنگ امنیت اطلاعات و آگاهی از ریسک با رویکرد Enterprise Security Risk Management (ESRM)، به همکاری نزدیک در شرکت خواهید پرداخت.

منبع: Daily Hive