Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

معرفی فرصت‌های شغلی در کلگری با دستمزد بالا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کسانی که بدنبال شغل پردرآمد و مناسب در کلگری می‌گردند می‌توانند از فرصت‌های شغلی جذاب کنونی نهایت بهره را ببرند.

در ادامه از میان مشاغل موجود پنج فرصت با درآمد بیش از 100,000 دلار که همین حالا می‌توان برای آن‌ها درخواست داد، معرفی شده‌اند.

Career college director – Walia Group of Companies

محل کار: کلگری

دستمزد: 135,000 دلار

در این سمت شغلی مدیریت هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و فعالیت روزانه پردیس دانشگاهی مختص به خود را برعهده دارید. همچنین باید به فردی مورد اعتماد برای تماس در داخل سازمان و در یک حوزه تخصصی خاص تبدیل شوید.

Home Comfort Advisor – Legacy Heating and Cooling

محل کار: کلگری

دستمزد: بین 80,000 تا 200,000 دلار

این شرکت بدنبال فردی می‌گردد تا محصولات و خدمات HVAC را به مشتریان ارائه دهد. همچنین شما روابط با مشتریان فعلی و بلقوه شرکت را مدیریت کرده و در مورد آخرین دستاوردهای صنعت و فناوری موجود در بازار اطلاعات لازم را کسب می‌کنید.

Manager – Operations – Sanimax

محل کار: کلگری

دستمزد: بین 80,000 تا 200,000 دلار

در این شغل مسئول توسعه استراتژیک فعالیت‌های دپارتمان، با در نظر گرفتن پرسنل و قابلیت‌های فرایندی، خواهید بود. این سمت شغلی به یک شخص با نگرش آینده‌نگرانه برای برنامه‌های استراتژیک در تمامی سطوح برنامه‌ریزی و اجرا، با هدف رسیدن به موفقیت،‌ نیاز دارد. شما همچنین رهبر بخش ایمنی بوده و فرهنگ ایمنی را ترویج خواهید داد. این موقعیت شغلی تضمین‌کننده حفظ یکپارچه ارزش‌های شرکت بوده و از همسو بودن هر یک از بخش‌های عملیات پشتیبانی اطمینان حاصل می‌کند.

Labour Relations Advisor – WestJet

محل کار: کلگری (با احتمال کار در دیگر نقاط)

دستمزد: بین 99,200 تا 126,000 دلار

شما بعنوان یکی از اعضای کلیدی تیم People and Culture خدمات پشتیبانی و مشاوره روابط کار را در واحدهای تجاری مربوط به خود ارائه خواهید داد. این موقعیت شغلی نقشی مهم در کمک به تمام سطوح رهبری داشته تا اثربخشی افراد و بیزینس به بیشترین حد ممکن برسد.

Senior Brand Advisor – Ovintiv

محل کار: کلگری

دستمزد: بین 110,000 تا 155,000 دلار

شما یک عضو کلیدی تیم و مسئول اجرای برنامه‌های استراتژی برند، توسعه، مشاوره و اجرای استراتژی رسانه اجتماعی و پشتیبانی از عناصر کلیدی استراتژی تعهد اجتماعی را بر عهده دارید. همچنین همزمان با همکاری با شرکای داخلی و خارجی این برنامه‌ها را با هدف ترویج ارزش‌ها و فرهنگ شرکت دنبال می‌کنید.

منبع: Daily Hive